iPhone SE با قیمت ۲۴۹ دلار در آمریکا - تکفارس 
iPhone SE با قیمت ۲۴۹ دلار در آمریکا - تکفارس 

iPhone SE با قیمت ۲۴۹ دلار در آمریکا

حسین چوبین
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - 23:00
iPhone SE با قیمت ۲۴۹ دلار در آمریکا - تکفارس 

اپل دیروز iPhone SE را در فروشگاه اینترنتی خود موجود کرد. برخی دلیل این عمل اپل را پاکسازی سهام این شرکت می‌دانند. بعضی از مدل‌های قرار گرفته در این وب‌سایت سیم‌کارت رایگان دارند اما براساس گفته شرکت سازنده اگر کاربران بخواهند می‌توانند سیم‌کارت خودشان را به این سیم‌کارت تبدیل کنند و چنانچه تمایلی به این کار نداشته باشند می‌توانند از این سیم‌کارت جدید برای دستگاه خود استفاده نمایند.

این گوشی در دو مدل ۳۲ و ۱۲۸ گیگ در این سایت قرار گرفته که قیمت این دو مدل به ترتیب ۲۴۹ و ۲۹۹ دلار می‌باشد. تمامی رنگ‌ها هم برای هر دو مدل موجود است. برخی از این گوشی‌ها توسط T-Mobile و تعدادی هم توسط Verizon، TracFone و AT&T عرضه خواهند شد.

همانطور که اطلاع دارید این گوشی حدود یک سال پس از آیفون ۵اس معرفی و عرضه شد. اگر بخواهیم توضیح مختصری در رابطه با این گوشی بدهیم باید بگوییم این گوشی از نظر سخت‌افزاری و دوربین دقیقا مشابه آیفون ۶اس بوده اما طراحی ظاهری آن مشابه آیفون ۵اس می‌باشد. درمجموع اگر قصد خرید این گوشی را دارید باید سریعتر اقدام کنید چراکه iPhone SE هواداران زیادی دارد و به‌علاوه قیمت آن هم باتوجه به امکانات آن بسیار مناسب است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید