آنر تب۵ عرضه شد - تکفارس 
آنر تب۵ عرضه شد - تکفارس 

آنر تب۵ عرضه شد

حسین چوبین
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - 12:00
آنر تب۵ عرضه شد - تکفارس 

آنر امروز تبلت جدید خود را با نام آنر تب ۵ (Honor Tab 5) معرفی کرد. براساس جزئیات منتشر شده این تبلت دارای صفحه نمایش ۸ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی و رزولوشن ۱۲۰۰*۱۹۲۰ پیکسل بوده و همچنین از پردازنده کایرین ۷۱۰ استفاده می‌کند. درمورد طراحی ظاهری هم باید بگوییم به نسبت یک تبلت، طراحی زیبا و مناسبی دارد؛ قسمت پشتی این تبلت از فلز و دور آن از جنس پلاستیک است به طور کلی طراحی ظاهری این تبلت شباهت زیادی به آنر ۶ ایکس دارد.

در قسمت پشتی این دستگاه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی موجود است که هم قابلیت فوکوس خودکار را داشته و هم به صورت دستی می‌توان از فوکوس دوربین استفاده کرد. همچنین به نظر می‌رسد دوربین این تبلت فلش ال‌ای‌دی ندارد. اسپیکرهای دوگانه این تبلت بازدهی و کیفیت خوبی دارند. یکی از این اسپیکرها در قسمت بالایی و اسپیکر دیگر در قسمت پایینی دستگاه قرار گرفته که جای این دو اسپیکر سبب شده تا کیفیت صدا برای تماشای فیلم و موارد اینچنینی کیفیت مناسب وبالایی داشته باشد.

این تبلت از پردازنده گرافیکی توربو ۲٫۰ (GPU Turbo 2.0) استفاده می‌کند. کاربرد این نوع پردازنده گرافیکی سبب به حداکثر رساندن بازدهی پردازنده اصلی و گرافیکی این دستگاه می‌شود. این تبلت با دو حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی ساخته شده و همچنین رم این تبلت ۳ یا ۴ گیگابایت براساس مدل انتخابی شما و متناسب با حافظه داخلی این تبلت می‌باشد. البته باید اضافه کنیم که این تبلت از کارت میکرو اس دی تا حافظه ۵۰۰ گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

آنر تب۵ عرضه شد - تکفارس 

باتری این تبلت  ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی است که به نسبت عمر و دوام خوبی با توجه به پردازنده این تبلت دارد.

آنر تب۵ عرضه شد - تکفارس 

آنر تب۵ برای کاربران چینی با هر دو قابلیت وای فای و اتصال داده بسته‌ای (cellular) عرضه می‌شود. قیمت مدلی که دارای وای فای است از حدود ۱۶۴ دلار و قیمت مدل اتصال داده بسته‌ای هم از حدود ۲۰۹ دلار آغاز می‌شود. در حال حاضر این تبلت فقط برای کشور چین موجود است اما مطمئنا به سرعت وارد سایر بازارهای بزرگ شده و به رقیبی بزرگ برای برند های دیگر تبدیل می‌شود. در حال حاضر می‌توانید این تبلت را از طریق وب سایت های VMall، TMall و Suning.com تهیه کنید. البته همانطور که در بالا هم گفتیم این تبلت فعلا فقط برای کشور چین عرضه شده است.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با آنر تب۵ (Honor Tab 5) چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید؛ جهت عضویت کافی است بر روی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.