راه حل سامسونگ برای حفاظت از صفحه نمایش گلکسی S10 - تکفارس 
راه حل سامسونگ برای حفاظت از صفحه نمایش گلکسی S10 - تکفارس 

راه حل سامسونگ برای حفاظت از صفحه نمایش گلکسی S10

سینا فخارزاده
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - 10:00
راه حل سامسونگ برای حفاظت از صفحه نمایش گلکسی S10 - تکفارس 

با توجه به اینکه حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش تا به حال در سایر تلفن‌های همراه به چشم نخورده‌است، در چند هفته گذشته صحبت‌های زیادی در مورد پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی S10 و S10+ مطرح شده است. سوال اینجاست که سامسونگ چه راهبردی را برای محافظت از صفحه نمایش و بخصوص حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایشگر گرفته است.

بواسطه وجود این حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش، امکان استفاده از محافظ‌های معمولی پلاستیکی یا شیشه ای وجود ندارد. این مسئله به احتمال زیاد مشکل بزرگی برای صاحبان این تلفن همراه خواهد بود اما سامسونگ برای این مسئله چاره ای اندیشیده است. سامسونگ قرار است این گوشی‌ها را با محافظ صفحه نمایش پیشفرض به فروش برساند.

این شرکت کره ای تا به حال برای هیچ یک از پرچمداران خود چنین اقدامی را انجام نداده است، هرچند که بعضی از رقبای چینی سامسونگ پیش از این حرکت‌های مشابهی را به انجام رسانده‌اند. واضح است که این محافظ صفحه نمایش که خود سامسونگ عرضه خواهد کرد، بر عملکرد حسگر اثر انگشت اختلالی ایجاد نخواهد کرد. البته راه حل سامسونگ برای رفع مشکل بیش از حد پیش پا افتاده به نظر می‌رسد، این محافظ صفحه دارای منفذی برای حسگر اثر انگشت است که احتمالا با مذاق بسیاری از مشتریان نخواهد ساخت.

به هر حال این اقدام سامسونگ قدمی رو به جلو برای حفظ رضایت مشتری به شمار می‌رود. بعلاوه این محافظ صفحه‌ نمایش از گارانتی سه ماهه نیز بهره می‌برد اما سایر قطعات جانبی همچون شارژر، سیم USB، و هدست AKG همچنان یک سال گارانتی خواهند داشت. بنابراین اگر در سه ماهه اول خریدتان با محافظ صفحه نمایش خود به مشکلی برخوردید، سامسونگ یک محافظ صفحه جدید در اختیارتان می‌گذارد در غیر اینصورت باید تقریبا ۳۰ دلار برای خرید این صفحه نمایش هزینه کنید.

نظر شما در مورد این محافظ صفحه نمایش چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.