افشای رندر‌های هواوی P30 و P30 Pro - تکفارس 
افشای رندر‌های هواوی P30 و P30 Pro - تکفارس 

افشای رندر‌های هواوی P30 و P30 Pro

سینا فخارزاده
۹ اسفند ۱۳۹۷ - 15:00
افشای رندر‌های هواوی P30 و P30 Pro - تکفارس 

قرار است هواوی در ماه آتی پرچم‌داران سری P30 خود را در پاریس معرفی کند. اما با اینکه یک ماه با این پرده‌برداری فاصله داریم، رندر‌های اعضای این خانواده منتشر شده‌اند و مشخصات کلیدی را در مورد آن‌ها بیان می‌کنند. برای ادامه خبر با تکفارس همراه باشید.

هواوی P30 Pro دارای چهار دوربین است که انتظار می‌رود که به فناوری زوم هیبریدی ده برابری و لنز تله با زوم پنج برابری تجهیز شده باشد. طراحی این دوربین‌ها کمی غیر معمول به نظر می‌رسد، یکی سنسور‌ها که احتمالا سنسور ToF می‌باشد، از سه دوربین دیگر جدا شده است. نکته دیگری که در طراحی به چشم می‌خورد گوشه‌های خمیده صفحه نمایش است، طراحی که پیش از این در هواوی Mate 20 Pro  نیز مشاهده کرده‌ایم. با توجه به اینکه خبری از حسگر اثر انگشت در این رندر‌ها مشاهده نمی‌شود، احتمال وجود حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش بالا است.

افشای رندر‌های هواوی P30 و P30 Pro - تکفارس افشای رندر‌های هواوی P30 و P30 Pro - تکفارس 

اما از هواوی P30 غافل نشویم. همانطور که مشاهده می‌کنید طراحی این محصول هواوی نیز تحسین برانگیز است. هواوی P30 در زیر دوربین سه‌گانه خود به فلش و سایر سنسورها مجهز شده‌است. اما در قسمت جلویی گوشی ساده به نظر می‌رسد، شیشه ۲٫۵D خمیده، ناچ و حاشیه صفحه نمایش باریک در قسمت جلویی گوشی خودنمایی می‌کنند.

افشای رندر‌های هواوی P30 و P30 Pro - تکفارس  افشای رندر‌های هواوی P30 و P30 Pro - تکفارس 

نظر خود را در مورد این خبر با تکفارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید