همکاری سونی و لایت در تولید دوربین‌های چندگانه تلفن همراه - تکفارس 
همکاری سونی و لایت در تولید دوربین‌های چندگانه تلفن همراه - تکفارس 

همکاری سونی و لایت در تولید دوربین‌های چندگانه تلفن همراه

سینا فخارزاده
۹ اسفند ۱۳۹۷ - 11:00
همکاری سونی و لایت در تولید دوربین‌های چندگانه تلفن همراه - تکفارس 

شرکت لایت (سازنده دوربین L16، با شانزده دوربین) به طور رسمی همکاری خود را با شرکت سازنده قطعات سونی آغاز نموده است. بنابراین شرکت لایت نه تنها دوربین‌های سونی را به مشتریان و شرکای خود پیشنهاد می‌کند بلکه در طراحی‌های محصولات خود نیز از آن‌ها استفاده خواهد نمود. برای ادامه خبر با تکفارس همراه باشید.

هدف نهایی این همکاری چیزی جز، ساخت تلفن‌های هوشمند با دوربین‌های چهارگانه یا حتی بیشتر نیست. واضح است که این دوربین‌های چندگانه در نسل‌های آتی تلفن‌های همراه هوشمند پا به عرصه ظهور خواهند گذاشت و مختص به تلفن‌های همراه سونی سریِ Xperia نخواهند بود.

اریک مارشال، رئیس بخش محصولات لایت، نظر خود را در مورد دوربین‌های چندگانه این گونه بیان می‌کند: «استفاده از ترکیب سنسور‌های رنگی و تک رنگ، به تصویر برداری با وضوح و جذب روشنایی بیشتر کمک شایانی می‌کند.»

نکته شایان توجه آنکه، به واسطه همکاری لایت با FIH Mobile و HMD (شرکتی که حق استفاده از برند نوکیا را به مدت ده سال خریداری کرد)، در سال گذشته شایعاتی مبنی بر ارتباط تلفن همراه نوکیا ۹  PureView با لایت قوت گرفت.
از تلفن همراه نوکیا ۹  PureViewبا دوربین‌های پنج گانه، در تاریخ بیست و چهارم فوریه پرده برداری خواهد شد. بنابراین منتظر آن هستیم که آیا اسمی از لایت در این مراسم شنیده می‌شود یا خیر.

نظر خود را در مورد این همکاری با تکفارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید