شیائومی بلک شارک به زودی در هند - تکفارس 
شیائومی بلک شارک به زودی در هند - تکفارس 

شیائومی بلک شارک به زودی در هند

حسین چوبین
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - 19:00
شیائومی بلک شارک به زودی در هند - تکفارس 

شیائومی بلک شارک (Xiaomi Black Shark) اولین گوشی گیمینگ شیائومی است که در آوریل گذشته معرفی شد. پس از استقبال خوب و مناسب از این گوشی شرکت سازنده تصمیم گرفت تا نسخه‌ای دیگری با نام شیائومی بلک شارک هیلو (Xiaomi Black Shark Helo) را فقط برای چین تولید کند. اما پس از مدتی و در ماه نوامبر شیائومی این گوشی را برای اروپا هم عرضه کرد. و اما امروز شیائومی اعلام کرد قرار است این گوشی را برای کشور هند هم عرضه کند.

شیائومی بلک شارک به زودی در هند - تکفارس 

براساس گفته شیائومی این گوشی ها در دفتر اصلی شیائومی در شهر بنگلور هند هستند؛ و قرار است پس از انجام بازاریابی‌ها و بررسی برخی موارد این گوشی را در هند عرضه کنند. براساس گفته های این شرکت چیراگ نگاندرا (Chirag Nagendra ) و با نظارت رسمی دیوید لی (David Li) این بازاریابی انجام می‌شود. در اینجا باید اشاره کنیم نگاندرا در گذشته با شرکت وان پلاس (OnePlus) همکاری هایی داشته است.

در حال حاضر شیائومی تاریخ دقیقی برای عرضه این گوشی در این کشور مشخص نکرده؛ اما ذکر کرده است که این گوشی در یک روز ویژه معرفی و عرضه خواهد شد. این گوشی در هند به همراه یک گیمپد مخصوص این گوشی به فروش خواهد رسید.

در پایان هم باید بگوییم این گوشی از نظر سخت‌افزاری خیلی تفاوتی با نسخه قبلی ندارد. درواقع شاهد همان گوشی قدیمی با کمی تغییرات در سخت افزار و یک طراحی نسبتا جدید هستیم. باتوجه به موفقیت این دو گوشی و شایعات انتظار می‌رود شیائومی بلک شارک۲ احتمالا در ماه آوریل معرفی بشود. متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی از شیائومی بلک شارک۲ موجود نیست و باید تا روز معرفی منتظر بمانیم تا از جزئیات کامل این گوشی مطلع بشویم.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با شیائومی بلک شارک و شیائومی بلک شارک هیلو چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید، جهت عضویت کافی است بر روی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید