عرضه Nokia 9 PureView در روز سوم مارس برای آمریکا - تکفارس 
عرضه Nokia 9 PureView در روز سوم مارس برای آمریکا - تکفارس 

عرضه Nokia 9 PureView در روز سوم مارس برای آمریکا

حسین چوبین
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - 08:00
عرضه Nokia 9 PureView در روز سوم مارس برای آمریکا - تکفارس 

همانطور که اطلاع دارید Nokia 9 PureView چند روز پیش و یک روز قبل از آغاز رسمی MWC2019 در بارسلونا معرفی شد. اما نوکیا امروز اعلام کرد قرار است Nokia 9 PureView از روز یکشنبه ۱۲ام اسفند ماه (۳ام مارس) در فروشگاه های آمازون، بست بای (Best Buy) و بی اند اچ (B&H) برای فروش قرار گیرد. در مراسم معرفی این گوشی قیمت آن ۷۰۰ دلار اعلام شد؛ اما به گفته شرکت سازنده این گوشی قرار است با قیمتی ۱۰۰ دلار کمتر از قیمت اصلی عرضه شود.

اگر بخواهیم توضیحی درمورد قیمت این گوشی بدهیم باید بگوییم؛ این گوشی تحت عنوان یک گوشی پرچم‌دار به نسبت رقیبان خود به طور کلی قیمت مناسبی دارد. اما اگر بخواهیم توضیح بیشتری بدهیم باید بگوییم یک گوشی با پنج دوربین با کیفیت و قیمت ۶۰۰ دلار یعنی یک گزینه کامل برای کسانی که قصد خرید یک گوشی پرچم دار را دارند. این را هم باید اضافه کنیم که قیمت مدل های پرچم داری که دارای دوربینی با چنین کیفیتی هستند در حدود ۱۰۰۰ دلار می‌باشند.

عرضه Nokia 9 PureView در روز سوم مارس برای آمریکا - تکفارس 

نوکیا در ادامه زمان عرضه این گوشی برای اروپا را روز دوشنبه ۱۲ام فروردین (اول آوریل) اعلام کرد که تقریبا یک ماه پس از عرضه این گوشی برای آمریکا است. قیمت این گوشی هم به طور میانگین ۶۰۰ یورو می‌باشد. قیمت این موبایل در هرکدام از کشور های اروپایی متفاوت است به عنوان مثال قیمت این گوشی در فرانسه ۷۰۰ یورو و در هلند ۶۰۰ یورو می‌باشد. براساس گفته نوکیا خبری از تخفیفی همانند تخفیف ۱۰۰ دلاری برای آمریکا نیست. اما قیمت این گوشی برای بریتانیا هم در حدود ۵۵۰ پوند است. و باید اضافه کنیم کاربران بریتانیایی به غیر از خود گوشی Earbuds بی‌سیم را هم در جعبه خود گوشی خواهند داشت.

در پایان باید بگوییم هنوز نمونه‌ای برای بررسی دقیق و کامل این گوشی و دوربین پنجگانه آن به دست ما نرسیده اما پس از دریافت نمونه ها و بررسی دقیق این گوشی حتما نقد و بررسی آن را برای شما قرار خواهیم داد.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با Nokia 9 PureView و قیمت آن در کشورهای مختلف چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید؛ جهت عضویت کافی است بر روی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید