گوگل دئو برای مرورگر کامپیوتر - تکفارس 
گوگل دئو برای مرورگر کامپیوتر - تکفارس 

گوگل دئو برای مرورگر کامپیوتر

حسین چوبین
۸ اسفند ۱۳۹۷ - 12:00
گوگل دئو برای مرورگر کامپیوتر - تکفارس 

یکی از مورد انتظار ترین امکانات گوگل برای برقراری تماس ویدیویی اکنون برای کامپیوتر های شخصی موجود شد و شما می‌توانید با مرورگر خود از این امکان گوگل استفاده کنید.

در همین ابتدا باید به یکی از ویژگی های مثبت و مهم نسخه کامپیوتر گوگل دئو اشاره کنیم؛ در این برنامه زمانی که با شما تماس گرفته شود یک نوتیفیکیشن یا هشدار برای شما ظاهر شده و پس از انتخاب شما  تماس تصویری و یا صوتی برقرار می‌شود.

گوگل دئو برای مرورگر کامپیوتر - تکفارس 

براساس گزارش گوگل این برنامه فعلا در حالت آزمایشی است و برای استفاده از آن کافی است با یکی از مرورگر های فایر فاکس، کروم و سفری (Safari) به وب سایت duo.google.com مراجعه کرده و با ایجاد یک حساب کاربری و یا حساب کاربری گوگل خود از این امکان استفاده کنید. اگر این برنامه فعال باشد رابط کاربری شما فعال می‌شود اما اگر مشکلی برای شما وجود داشته باشد شما به صفحه خانه برمی‌گردید.

اگر شما کاربران تکفارس امکان اتصال به دئو کامپیوتر را دارید؛ تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید. البته باید بگوییم در گزارش گوگل ذکر شده که این امکان با مرورگر کروم به طور کامل و بدون مشکل قابل استفاده است و شما می‌توانید با ورود به حساب کاربری خود بدون هیچ مشکلی از این امکان استفاده کنید. که در ادامه باید ذکر کنیم شاید این مسئله کمی برای کسانی که در گوگل حساب کاربری ندارند و یا از مرورگر های دیگری استفاده می‌کنند دردسر ساز باشد. درهرصورت امیدواریم تا این مشکل یا به نوعی مشکلات احتمالی این برنامه مفید و کارامد برطرف شود.

 به طور کلی نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با گوگل دئو چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید؛ جهت عضویت کافی است بر روی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید