یک گوشی با باتری ۱۸.۰۰۰ میلی‌آمپری! بله ۱۸.۰۰۰ میلی‌آمپر! - تکفارس 
یک گوشی با باتری ۱۸.۰۰۰ میلی‌آمپری! بله ۱۸.۰۰۰ میلی‌آمپر! - تکفارس 

یک گوشی با باتری ۱۸.۰۰۰ میلی‌آمپری! بله ۱۸.۰۰۰ میلی‌آمپر!

محمدرضا موسوی
۸ اسفند ۱۳۹۷ - 08:00
یک گوشی با باتری ۱۸.۰۰۰ میلی‌آمپری! بله ۱۸.۰۰۰ میلی‌آمپر! - تکفارس 

شما شاهد یک گوشی هوشمند که از یک باتری غول‌پیکر ۱۸.۰۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد هستید. شاید خیلی‌ها، برای اولین بار است که چنین هیولایی را می‌بینند و علاقه دارند بیشتر در مورد این دستگاه بدانند بنابراین از شما دعوت می‌شود برای ادامه خبر با تکفارس همراه باشید.

همه‌ما منتظر اتفاقات جذاب در همایش MWC2019 بودیم و حتماً پیش‌بینی می‌کردیم که در این همایش همچون سال‌های گذشته اتفاقات غیرمنتظره رخ دهد اما تصور این‌که یک شرکت تا این حد ژیان باشد که چنین دستگاهی تولید کند، دور از انتظار بود. به‌هرحال اکنون شاهد هیبت عظیم Energizer Power Max P18K Pop هستیم.

شرکت فرانسوی Avenir Telecom  توانسته همکاری خوبی با Energizer داشته باشد و در لبه فناوری دنیا سیر و نوآوری کند. بر اساس صفحه‌ی مشخصات گوشی در وب‌سایت Avenir، ضخامت این دستگاه ۱۸میلی‌متر است؛ اما پس از قرار دادن آن کنار یک گوشی هوشمند معمولی، به نظر می‌آید که دقیقاً به‌اندازه ۳٫۵ آیفون است! این‌یک گوشی سترگ است و ازلحاظ فنی می‎توان گفت که این‌یک باتری بزرگ است که یک گوشی نیز در خود دارد.

این باتری عظیم باید دوام زیادی داشته باشد که کاربر را مأیوس نکند و البته Avenir مدعی است که یک هفته می‌توان در حالت معمولی  و ۴۸ ساعت در حالت استفاده مداوم و پخش ویدیو می‌توان از این باتری بهره برد. این ادعا Avenir کمی محافظه‌کارانه به نظر می‌آید چراکه گوشی‌ای (اس۸۰) با حدوداً نصف این باتری توانسته بود یک هفته بدون نیاز به شارژ مجدد، کارایی داشته باشد.

نمایشگر Power Max P18K Pop من را متعجب کرد چرا اصلاً بد نبود. این نمایشگر حاشیه‌های باریکی داشت و اثری از ناچ و بریدگی  نیز در آن دیده نمی‎شد؛ از این لحاظ احتمالاً اکثر کاربران از نمایشگر گوشی راضی خواهند بود. ممکن است بپرسید دوربین سلفی کجا است؟ دو دوربین سلفی در بالای گوشی تعبیه شده‌اند که به‌صورت کشویی بیرون می‌آیند. البته به نظر می‌آید مکانیسم به‌کاررفته برای این قسمت به‌خوبی عمل نمی‌کند.

سه دوربین اصلی، پردازنده مدیا تک، شش گیگ رم، ۱۲۸ گیگ حافظه و اندروید ۹ از مشخصات این دستگاه هستند. البته از شارژر سریع هم پشتیبانی می‌کند که طبیعی است، باتری‌ای به این عظمت قطعاً به شارژ سریع نیاز دارد. گفته می‌شود برای صددرصد شارژ شدن آن، هشت ساعت زمان نیاز است.

اگر شما هم کم‌کم در حال وسوسه شدن برای خرید این گوشی که اندازه پاور کنسول‌های بازی است، هستید، باید توصیه کنم که این گوشی‌ای نیست که شما فکر می‌کنید. عملکرد کند و همراه با باگ آن شمارا خوشحال نخواهد کرد. داشتن یک گوشی با این حجم در جیب یا نگه داشتن آن کنار صورت نیز تجربه‌ی جالبی نخواهد بود.

گوشی Energizer Power Max P18K Pop در تابستان عرضه خواهد شد و در آن زمان به عنوان گوشی‌ای با بزرگ‌ترین باتری جهان، شناخته خواهد شد.

نظر شما کاربران تکفارس در مورد اخبار مزبور چیست؟ شما می‌توانید نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید و همچنین ما را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید