قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های سال ۲۰۱۹ تا به امروز - تکفارس 
قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های سال ۲۰۱۹ تا به امروز - تکفارس 

قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های سال ۲۰۱۹ تا به امروز

سید محمد معلمی
۶ اسفند ۱۳۹۷ - 20:00
قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های سال ۲۰۱۹ تا به امروز - تکفارس 

در این مقاله سعی داریم قدرتمندترین لپ‌تاپ‌ها که بدنه محکم و مشخصات فنی قدرتمندی دارند را به شما معرفی کردیم. با تکفارس همراه باشید.

بهترین لپ‌تاپ‌های قدرتمند چه ویژگی‌هایی دارند؟

زمانی می‌توانیم یک لپ‌تاپ را قدرتمند بنامیم که مشخصات فنی آن به‌گونه‌ای است که توانایی انجام کارهای سنگین را دارد. در این بین نباید از جنس بدنه دستگاه نیز غافل شویم چرا که نقش تعیین‌کننده و بسیار مهمی ایفا می‌کند.

حالا امروزه به خاطر پیشرفت تکنولوژی، لپ‌تاپ‌ها هم با پردازنده‌های سریع مانند محصولات AMD و اینتل می‌توانند نیازهای ما را به عنوان کاربران حتی در مسافرت نیز برطرف نمایند.

به علاوه، ضخامت و وزن کم این لپ‌تاپ‌ها هم مزید بر علت شده تا محبوبیت آنها در سالیان اخیر دو چندان شده باشد.

البته ممکن است به نظر شما قیمت این دستگاه‌ها زیاد باشد ولی وقتی به خدمات پس از فروش آنها و کارایی زیادشان نگاه می‌کنید، مطمئناً از سرمایه‌گذاری که انجام داده‌اید احساس رضایت خواهید داشت. در این‌جاست که انتخاب یک لپ‌تاپ مناسب اهمیت پیدا می‌کند.

در ادامه می‌توانید با بهترین لپ‌تاپ‌هایی که مشخصات فنی بالایی دارند و همزمان قدرتمند نیز هستند آشنا شوید و مورد دلخواه خود را پیدا کنید.

[divider][/divider]

  1.  [button type=”bd_button btn_middle” url=”” target=”” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]MacBook Pro 15-inch with Touch Bar[/button]
CPUCore i7 اینتل
کارت گرافیک·      Radeon Pro 555 به همراه ۲ گیگابایت مموری

·      Radeon 560 به همراه ۴ گیگابایت مموری

رم۱۶ گیگابایت
صفحه نمایشرتینا ۱۵٫۴ اینچی با رزولوشن ۱۸۰۰*۲۸۸۰ پیکسل
حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت و یا ۲۵۶ گیگابایت SSD

قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های سال ۲۰۱۹ تا به امروز - تکفارس 

نقاط قوت

  • صفحه نمایش لمسی و نوآورانه
  • ترک‌پد بزرگ
  • وزن سبک، ضخامت کم و جابه‌جایی راحت

نقاط ضعف

  • ظرفیت باتری نه چندان مناسب

بهترین لپ‌تاپ اپل یکی از بهترین رایانه‌های همراه سال ۲۰۱۸ است که توانسته در سال ۲۰۱۹ هم به قدرت خود ادامه دهد. مک‌بوک ۱۵ اینچی دارای نمایشگر بسیار جدید و لمسی است که در کنار مشخصات فنی قدرتمند، انجام هر کاری را آسان می‌کند. این دستگاه نمونه‌ای دارد که رم آن به ۳۲ گیگابایت می‌رسد و هارد درایو آن نیز از نوع فوق سریع جامد می‌باشد. تمامی موارد گفته شده، با بدنه‌ای بسیار زیبا و محکم توجهات را جلب خود می‌کنند بنابراین اگر دنبال رایانه همراهی هستید که قدرت و طراحی فوق‌العاده را با هم ترکیب کرده، سراغ این محصول اپل بروید.

  1.  [button type=”bd_button btn_middle” url=”” target=”” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]Razer Blade[/button]
CPUCore i7-7700HQ اینتل با سرعت ۲٫۸ گیگاهرتز
کارت گرافیکGeForce GTX 1060 ان‌ویدیا
رم۱۶ گیگابایت
صفحه نمایش۱۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل
حافظه داخلی۲۵۶ گیگابایت PCIe SSD

قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های سال ۲۰۱۹ تا به امروز - تکفارس 

نقاط قوت

  • دوام باتری فوق‌العاده
  • صفحه نمایش ۴K

نقاط ضعف

  • قیمت بالا
  • دکمه‌های نه چندان کاربردی ترک‌پد

شرکت Razer نه تنها بهترین لپ‌تاپ مخصوص گیمرها را تولید کرده بلکه کسانی که گیمر نیستند هم می‌توانند از این دستگاه برای انجام کارهای اداری خود بهره ببرند چرا که ویژگی‌ها و مشخصات فنی قوی دارد. ضخامت کم، پردازنده قدرتمند و مشخصات سخت‌افزاری به خصوص، از جمله ویژگی‌های وارد شدن این لپ‌تاپ به لیست ماست.

  1.  [button type=”bd_button btn_middle” url=”” target=”” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]HP ZBook 17 G3[/button]
CPUXeon E3-1575M v5 7700HQ شرکت اینتل
کارت گرافیکIris Pro Graphics P580 اینتل
رم۶۴ گیگابایت
صفحه نمایش۱۷٫۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل
حافظه داخلی۵۰۰ گیگابایت HDD

قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های سال ۲۰۱۹ تا به امروز - تکفارس 

نقاط قوت

  • کیفیت ساخت بالا
  • مشخصات فنی قدرتمند

نقاط ضعف

  • باتری نه چندان مناسب
  • قیمت بالا

اولترابوک جدید HP اگرچه ممکن است به نظر شما گران بیاید ولی مطمئناً وقتی به کارایی و مشخصات فنی آن نگاه می‌کنید، به راحتی برایتان مشخص خواهد شد که چرا تولیدکننده این رقم را برای ZBook 17 G3 تعیین کرده است. از جمله ویژگی‌های این دستگاه می‌توانیم به کارت گرافیک فوق‌العاده و وارانتی ۵ ساله آن اشاره کنیم. لازم به ذکر است که HP نمونه ۱۴ اینچی این لپ‌تاپ را نیز تولید کرده است تا علاقه‌مندان بتوانند گزینه مدنظر خود را راحت‌تر پیدا کنند.

  1.  [button type=”bd_button btn_middle” url=”” target=”” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]HP ZBook Studio G3[/button]
CPUXeon E3-1505M v5 شرکت اینتل با سرعت ۲٫۸ تا ۳٫۷ گیگاهرتز
کارت گرافیکQuadro M1000M ان‌ویدیا
رم۳۲ گیگابایت
صفحه نمایش۱۵٫۶ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰*۳۸۴۰ پیکسل
حافظه داخلی۵۱۲ گیگابایت SSD

قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های سال ۲۰۱۹ تا به امروز - تکفارس 

نقاط قوت

  • پردازنده قدرتمند
  • صفحه نمایش ۴K

نقاط ضعف

  • دوام باتری نه چندان مناسب
  • نداشتن دی‌وی‌دی رام

خودِ HP به عنوان تولیدکننده این دستگاه، آن را ترکیبی از زیبایی و قدرت می‌داند. واقعیت آن است که ZBook Studio G3 یک رایانه بزرگ به شمار می‌رود که در قامت یک اولترابوک در بازار به چشم می‌خورد. نمایشگر ۴K و قدرت بالای تراشه دیگر امکانات پیشرفته و مهم این دستگاه هستند. ضمن اینکه محصول HP تنها لپ‌تاپ بازار شناخته می‌شود که از Xeon CPU شرکت اینتل بهره می‌برد. اگر به همه اینها، تأییدیه‌های ISV و MLD-STD 810G و وارانتی طولانی‌مدت را اضافه کنید، می‌توانید صاحب یک دستگاه متعلق به نسل آینده باشید.

  1.  [button type=”bd_button btn_middle” url=”” target=”” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]HP Spectre Pro 13 G1[/button]
CPUCore i7-6500U شرکت اینتل
کارت گرافیکHD 520 Graphics شرکت اینتل
رم۸ گیگابایت
صفحه نمایش۱۳٫۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل
حافظه داخلی۵۱۲ گیگابایت SSD

قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های سال ۲۰۱۹ تا به امروز - تکفارس 

نقاط قوت

  • طراحی جذاب
  • وارانتی طولانی‌مدت

نقاط ضعف

  • رنگ بندی نه چندان متنوع
  • قیمت بسیار بالا

علی‌رغم ضخامت ۱۰ میلی‌متری و وزن ۱٫۱ کیلوگرمی، Spectre Pro 13 G1 از یک پردازنده نسل هفت، صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی فول اچ‌دی، باتری ۴ سلولی ۳۸ وات بر ساعت و سه پورت USB-C بهره می‌برد. این امکانات سبب می‌شود کاربران بتوانند حتی سنگین‌ترین برنامه‌ها را نیز با این دستگاه انجام دهند. اگر به لپ‌تاپی نیاز دارید که عملکردی مشابه کارایی رایانه خانه‌تان داشته باشد، بهتر است این محصول HP را مدنظر قرار دهید. به علاوه، وارانتی ۳ ساله دستگاه مورد بحث ما یعنی تعمیرات رایگان بدون پرداخت هزینه‌ای اضافه به مدتی طولانی.

  1.  [button type=”bd_button btn_middle” url=”” target=”” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]Lenovo ThinkPad P40 Yoga[/button]
CPUCore i7-6500U شرکت اینتل با ۲٫۵ گیگاهرتز سرعت
کارت گرافیکQuadro M500M ان‌ویدیا
رم۸ گیگابایت
صفحه نمایش۱۴٫۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل
حافظه داخلی۲۵۶ گیگابایت SSD

 قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های سال ۲۰۱۹ تا به امروز - تکفارس 

نقاط قوت

  • طراحی منحصربفرد تبدیل شونده
  • جابه‌جایی راحت

نقاط ضعف

  • دوام باتری معمولی
  • وارانتی کوتاه‌مدت

شرکت لنوو این لپ‌تاپ را اولین رایانه همراه دنیا با کاربری‌های مختلف می‌داند که به خاطر قابلیت تبدیل شوندگی و چرخش به اندازه ۳۶۰ درجه، به راحتی می‌تواند نیاز افراد برای استفاده به عنوان تبلت را برطرف کند. یک ویژگی خاص این دستگاه، قلم Wacom Active ES است که توانایی آوردن ۲۰۴۸ سطح فشار را روی صفحه نمایش دارد.

  1.  [button type=”bd_button btn_middle” url=”” target=”” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]Dell Precision 7720[/button]
CPUCore i7 اینتل
رم۱۶ گیگابایت
حافظه داخلی۵۱۲ گیگابایت SSD
صفحه نمایش۱۷ اینچی IPS با رزولوشن ۲۱۶۰*۳۸۴۰ پیکسل

قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های سال ۲۰۱۹ تا به امروز - تکفارس 

نقاط قوت

  • صفحه نمایش بسیار بزرگ
  • مشخصات فنی انطباقی

نقاط ضعف

  • جابه‌جایی نه چندان آسان
  • مشخصات فنی پایه نه چندان قوی

هم‌چون بسیاری از لپ‌تاپ‌های شرکت Dell، شما می‌توانید مشخصات فنی این دستگاه را آن‌طور که خودتان می‌خواهید تنظیم کنید. با ارتقا پردازنده، کارت گرافیک و بهبود صفحه نمایش، امکان انجام کارهای سنگین با آن فراهم خواهد شد. ضمن اینکه با صفحه نمایش ۱۷ اینچی که می‌توانید آن را به ۴K ارتقا دهید، ویرایش ویدیوها و تصاویر با لذت بیشتری انجام خواهد شد. البته هرچند وزن این لپ‌تاپ نسبت به دیگر رقبا بالا بوده و بعضاً ممکن است قیمتش نیز زیاد باشد ولی کارایی متعدد محصول Dell مطمئناً شما را راضی خواهد کرد.

  1.  [button type=”bd_button btn_middle” url=”” target=”” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]Lenovo ThinkPad T460s[/button]
CPUCore i5 دو هسته‌ای شرکت اینتل با ۲٫۴ گیگاهرتز سرعت
رم۸ گیگابایت
حافظه داخلی۲۵۶ گیگابایت SSD
صفحه نمایش۱۴ اینچی IPS با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل

قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های سال ۲۰۱۹ تا به امروز - تکفارس 

نقاط قوت

  • کیفیت ساخت عالی و بدنه محکم
  • ضخامت و وزن بسیار کم

نقاط ضعف

  • پردازنده نسبتاً کند
  • کیفیت نسبتاً ضعیف صفحه نمایش

لپ‌تاپ‌های سری ThinkPad-T شرکت لنوو دارای طراحی فوق‌العاده هستند و با تمرکز بر روی کیفیت بدنه ساخته شده‌اند. بنابراین ضخامت ۱۸٫۸ میلی‌متری و وزن ۱٫۴ کیلوگرمی آن را سبک‌تر از مک‌بوک کرده است. شاید با خودتان بگویید این دستگاه نسبت به دیگر نمونه‌های موجود در لیست قدرتمند نیست ولی باید بگوییم که در مقایسه با آنها قیمت زیادی هم ندارد.

آیا شما هم لپ‌تاپ قدرتمند دیگری را می‌شناسید که از قلم جا افتاده باشد؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

نکته: این مقاله هر ماه بروز خواهد شد بنابراین برای آشنایی با نمونه‌های جدیدتر با تکفارس همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید