موزیلا در حال توسعه فایرفاکس برای هولولنز۲ است - تکفارس 
موزیلا در حال توسعه فایرفاکس برای هولولنز۲ است - تکفارس 

موزیلا در حال توسعه فایرفاکس برای هولولنز۲ است

محمدرضا موسوی
۶ اسفند ۱۳۹۷ - 14:00
موزیلا در حال توسعه فایرفاکس برای هولولنز۲ است - تکفارس 

اخباری منبی‌بر تصمیم شرکت موزیلا برای توسعه مرورگر محبوب خود، فایر فاکس برای هدست جدید ماکروسافت منتشر شده است. بنابر این گزارشات مرورگر ادج ماکروسافت، تنها مرورگر واقعیت ترکیبی نخواهد بود. برای ادامه خبر، با تِکفارس همراه باشید.

ماکروسافت به‌تازگی از هدست جدید خود یعنی هولولنز۲ رونمایی کرده است و موزیلا یکی از اولین شرکت‌های توسعه دهنده است که قصد دارد از این دستگاه پشتیبانی کند. موزیلا درحال همکاری با ماکروسافت برای توسعه مرورگر سه‌بعدی خود موسوم به Firefox Reality برای هولولنز۲ است. این همان مرورگری است که موزیلا آن را برای هدست‌های واقعیت مجازی و ترکیبی نیز توسعه داده است؛ و هم اکنون برای هدست‌های، HTC وایو، GO متعلق به شرکت اکولوس و گوگل Daydream در دسترس است.

موزیلا یک نمونه آزمایشکی از مرورگر Firefox Reality را برای هولولنز۲ توسعه داده است و قصد دارد که این مرورگر را برای نسخه قبلی هولولنز نیز ارائه دهد. در تابستان سال جاری، مرورگر Firefox Reality برای آخرین سخت‌افزار ماکروسافت عملیاتی می‌شود. هم اکنون موزیلا درحال توسعه پلتفرم سروو (Servo) خود برای پشتیبانی از برنامه‌های آتی این شرکت در حوزه واقعیت ترکیبی است.

شما مخاطبین تکفارس، می‌توانید نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید و همچنین ما را در کانال تلگرام با شناسه Techfarscom@ دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید