اضافه شدن دکمه بیکسبی برای گلکسی های قدیمی ادامه دارد - تکفارس 
اضافه شدن دکمه بیکسبی برای گلکسی های قدیمی ادامه دارد - تکفارس 

اضافه شدن دکمه بیکسبی برای گلکسی های قدیمی ادامه دارد

حسین چوبین
۳ اسفند ۱۳۹۷ - 21:00
اضافه شدن دکمه بیکسبی برای گلکسی های قدیمی ادامه دارد - تکفارس 

این دکمه، یک دکمه قطبی به حساب می‌آید چراکه هواداران خاصی دارد که در ادامه خبر های خوبی برای این دسته از افراد داریم؛ در عین حال که این دکمه هوادارانی دارد مخالفانی هم دارد که از وجود این برنامه و دکمه مربوط به آن متنفراند. اگر شما هم از هواداران این دکمه هستید در ادامه همراه ما باشید.

آخرین سری معرفی شده گلکسی اس یا همان سامسونگ گلکسی اس ۱۰ دست شما را برای قرار دادن دکمه ها و میانبر ها کاملا باز گذاشته تا هرطور که می‌خواهید آن ها را مرتب کنید. همچنین می‌توانید با دو بار ضربه زدن برروی این دکمه از برنامه دستیار صوتی و ساعت هوشمند استفاده کنید. به علاوه این دکمه می‌تواند یک دستورالعمل سریع برای برخی برنامه ها باشد.

اما امروز ما مطلع شدیم که این  دکمه برای گلکسی های قدیمی‌تر هم مانند نوت۹ و اس۹ هم منتشر شده است. انتشار این برنامه نکته مثبتی برای سامسونگ به حساب می‌آید و نشان دهنده این است که گوشی های پرچم دار قدیمی از دور خارج نمی‌شوند و تا مدتی برای آن ها بروز رسانی منتشر خواهد شد. شاید این بروزرسانی ها یکی از چندین دلیل بازخورد مثبت این برند است.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این بروزرسانی و کاربرد این دکمه چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید، جهت عضویت کافی است بر روی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.