فروش میلیاردی گوش‌های گلکسی پس از یک دهه - تکفارس 
فروش میلیاردی گوش‌های گلکسی پس از یک دهه - تکفارس 

فروش میلیاردی گوش‌های گلکسی پس از یک دهه

میر مهدی حامی
۲ اسفند ۱۳۹۷ - 08:30
فروش میلیاردی گوش‌های گلکسی پس از یک دهه - تکفارس 

خط تولید کهکشانی‌های سامسونگ امسال وارد دهه دوم عمر خود شد و این شرکت به مناسبت این مهم، رویداد بزرگی را در شب گذشته برگذار کرد. اگر پوشش زنده خبری ما را دنبال کرده باشید احتمالا اکنون اطلاعاتی را در مورد گوشی‌های گلکسی S10، S10+، S10e، S10 5G و گلکسی Fold در اختیار دارید، اما در اینجا ما به مواردی اشاره خواهیم کرد که ممکن است از آن آگاه نباشید. برای جزئیات بیشتر در ادامه با تکفارس همراه باشید.

این شرکت کره‌ای در ۹ سال گذشته، یعنی از سال ۲۰۱۰ تا کنون، بیش از دو میلیارد دستگاه گلکسی به فروش رسانده است که بخشی از این اطلاعات توسط مدیر عامل شرکت سامسونگ موبایل DJ Koh در رویداد شب گذشته با کاربران به اشتراک گذاشته شد. البته باید اشاره کرد که اولین سری از گوشی‌های گلکسی یک سال قبل‌تر وارد بازار شده بود و ما مطمئن نیستیم که چرا این شرکت دوره ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ را شامل شمارش خود نکرده است، اما در هر صورت با یک دستاورد مهم روبرو هستیم.

 اولین پرچمدار گلکسی S در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و قطعا یک نقطه عطف بزرگ برای این سازنده گوشی‌های هوشمند کره‌ای بوده است. امروز نیز با رونمایی از دهمین نسل از این گوشی‌ها، انتظار می‌رود که شاهد افزایش اراقام فروش سری گلکسی سامسونگ باشیم.

آیا شما نیز از گوشی‌های گلکسی اس استفاده می‌کنید؟ مدل گوشی و تجربیات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید