پرچمدار جدید ZTE با تکنولوژی ۵G عرضه می‌شود - تکفارس 
پرچمدار جدید ZTE با تکنولوژی ۵G عرضه می‌شود - تکفارس 

پرچمدار جدید ZTE با تکنولوژی ۵G عرضه می‌شود

میر مهدی حامی
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - 17:00
پرچمدار جدید ZTE با تکنولوژی ۵G عرضه می‌شود - تکفارس 

در ماه ژانویه ZTE متعهد شد که اولین گوشی ۵G خود را در شش ماه اول سال عرضه کند و بر اساس دعوتنامه این شرکت برای رویدادی در روز ۲۵ فوریه (دوشنبه آینده) در MWC که عبارت “New Axon، Flagship New 5G” در آن درج شده است، احتمالا شاهد عمل به وعده‌های این شرکت خواهیم بود. برای جزئیات بیشتر در ادامه با تکفارس همراه باشید.

هنوز مشخص نیست که آیا این دو عبارت به یک دستگاه اشاره دارند یا دو مدل مختلف اما می‌دانیم که یک گوشی تحت عنوان Axon 10 Pro وجود خواهد داشت که از اسنپدراگون ۸۵۵ بهره می‌برد، بنابراین وجود تکنولوژی ۵G در آن محتمل است (هرچند EEC در مورد آن چیزی نگفته است).

با این حال، اغلب شرکت‌ها خطوط جداگانه‌ای را برای اولین گوشی‌های ۵G خود راه اندازی کرده‌اند؛ سامسونگ، وانپلاس، هوآوی، الجی و دیگران در حال عرضه پرچمداران خود بر اساس سیکل عادی بوده و یک گوشی ۵G جداگانه را نیز عرضه خواهند کرد. بنابراین در مورد ZTE نیز ممکن است شاهد عرضه Axon 10 Pro و Axon 10 5G یا چیزی مشابه آن باشیم.

برند هم خانواده این شرکت یعنی نوبیا نیز یک گوشی انعطاف پذیر را در ۲۵ فوریه عرضه خواهد کرد. همچنین، ZTE نیز ممکن است گوشی‌های جدیدی را از سری مقرون به صرفه Blade خود رونمایی کند.

به نظر شما چه زمانی شاهد عرضه پرچمدارن تمام شرکت‌ها با تکنولوژی ۵G خواهیم بود؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید