سونی اکسپریا ایکس زد ۴ با شکل و شمایلی جدید - تکفارس 
سونی اکسپریا ایکس زد ۴ با شکل و شمایلی جدید - تکفارس 

سونی اکسپریا ایکس زد ۴ با شکل و شمایلی جدید

سید محمد معلمی
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - 08:00
سونی اکسپریا ایکس زد ۴ با شکل و شمایلی جدید - تکفارس 

اگرچه سامسونگ می‌خواهد از محصولات جدید خود قبل از MWC رونمایی کند و هوآوی قصد دارد مدل P30 را ماه بعد معرفی نماید، شرکت‌های زیادی سعی دارند در MWC امسال توجهات را به سمت خود جلب کنند ولی نباید در کنگره جهانی موبایل از سونی غافل شویم. علی رغم اینکه محصولات این برند ژاپنی در سال‌های اخیر فروش بالایی نداشته‌اند ولی منطقی نیست تا توجهی به پرچمدار جدید این شرکت نکنیم.

نمی‌توانیم از روی کاغذ بگوییم که اکسپریا ایکس زد ۴ نوآوری خاصی ندارد چرا که سونی با بلندتر کردن قد پرچمدارش، قصد داشته محتوای بیشتری در صفحه نمایش آن پخش کند تا نسبت بدنه به تصویر آن به ۲۱:۹ برسد. شما می‌توانید با مشاهده تصویر بالا، پی به قد بلند این دستگاه ببرید.

سونی در پیامی توییتری نوشت:

پرسپکتیو جدیدی با اکسپریا تجربه کنید

مطمئناً سونی می‌خواهد در تاریخ ۲۵ فوریه از چند گوشی اندرویدی رونمایی کند بنابراین پرچمدار این شرکت ژاپنی تنها موبایلی نخواهد بود که نمایشگر بلند دارد. امیدواریم به زودی تیزر جدیدی از سونی اکسپریا ایکس زد ۴ منتشر شود تا بتوانیم این گوشی را بهتر مشاهده نماییم.

در مقایسه با مدل‌های سونی اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم با نسبت بدنه به تصویر ۱۶:۹ و سونی اکسپریا ایکس زد ۳ با نسبت بدنه به تصویر ۱۸:۹، مطمئناً سونی اکسپریا ایکس زد ۴ با نسبت بدنه به تصویر ۲۱:۹ بسیار جذاب‌تر خواهد بود هرچند به نظر می‌رسد حاشیه مشکی در بالا و پایین این دستگاه همچنان مشاهده شود. نکته عجیب آن است که خبری در مورد تولید گوشی ۵G توسط سونی به گوش نمی‌رسد؛ موضوعی که بر خلاف گفته‌های این شرکت مبنی بر بازگشتی قدرتمند با اتصال سلولی است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید