پاپانی بر فروشگاه بازی شرکت Razer - تکفارس 
پاپانی بر فروشگاه بازی شرکت Razer - تکفارس 

پاپانی بر فروشگاه بازی شرکت Razer

سید محمد معلمی
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - 08:00
پاپانی بر فروشگاه بازی شرکت Razer - تکفارس 

شرکت Razer به عنوان تولیدکننده بزرگ سخت‌افزارهای گیمینگ، در ماه آوریل سال ۲۰۱۸ پلتفرم توزیع بازی‌ها را راه‌اندازی کرد اما این سرویس آنطور که انتظار می‌رفت مورد استقبال واقع نشد تا این شرکت ناچاراً تصمیم بگیرد فروشگاه بازی را تعطیل کند. حالا گفته می‌شود این اتفاق در تاریخ ۲۸ فوریه رخ خواهد داد.

افرادی که از این فروشگاه بازی محصولاتی را خریداری کرده‌اند، پس از ۲۸ فوریه می‌توانند با استفاده از کلیدهای Steam یا Uplay همچنان از آنها لذت ببرند. البته بد نیست اشاره کنیم که امکان دریافت این کلیدها پس از تاریخ گفته شده در این فروشگاه وجود نخواهد داشت. به علاوه، کسانی که بازی سفارش داده‌اند، حتی پس از تعطیلی فروشگاه، محصول مورد نظر خود را دریافت خواهند کرد.

سپس از ماه مارس، کاربران می‌توانند تنها از طریق Razer Gold یا دریافتی‌های نقره‌ای خود بازی خریداری کنند چرا که پس از ۲۸ فوریه این امکانات همچنان اعتبار خواهند داشت. همچنین تخفیف‌های ارائه شده در بازی‌ها کار نخواهند کرد و فقط تخفیف‌هایی معتبر خواهند بود که در اختیار کاربران Razer Exlusives می‌باشد.

وقتی فروشگاه بازی Razer سال گذشته راه‌اندازی شد، گیمرها این امکان را فراهم دیدند تا به بازی‌های زیادی دسترسی داشته و با هر خرید جایزه دریافت نمایند ولی حالا این افراد می‌توانند فقط از طریق کلیدهای Steam یا Uplay بازی را تصاحب کنند زیرا این پلتفرم دیگر به صورت مستقل کار نخواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید