اپل موزیک و طرح‌هایی برای جذب کاربر بیشتر - تکفارس 
اپل موزیک و طرح‌هایی برای جذب کاربر بیشتر - تکفارس 

اپل موزیک و طرح‌هایی برای جذب کاربر بیشتر

محمدرضا موسوی
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - 11:00
اپل موزیک و طرح‌هایی برای جذب کاربر بیشتر - تکفارس 

به تازگی اعلام شد که سرویس “اپل موزیک” بیش‌ از پنجاه میلیون مشترک پولی دارد. این یعنی نصف شرکت رقیب، اسپاتفای. اپل مدعی است که اپل موزیک ، دست‌کمی از اسپاتفای ندارد و در حال تلاش برای جذب کابران بیشتر برای سرویس خود است.

پیش از این، اپل به مشترکین سرویس اپل موزیک خود، ۳ ماه اجازه استفاده رایگان را اختصاص داده بود. به گزارش ۹to5mac، اپل برای کسانی که تابحال از اپل موزیک استفاده نکرده‌اند، ماه‌های رایگان بیشتری در نظر گرفته است.

طبق اخبار شنیده شده، اپل در اعلانیه‌هایی به مشترکین سرویس اپل موزیک خود اطلاع داده است که آن‌ها می‌توانند آن دسته از آشنایان خود را که تا کنون از سرویس مذکور استفاده نکرده‌اند را  به این برنامه دعوت کنند و یک ماه دسترسی رایگان اضافه هدیه بگیرند.

و البته  افراد جدیدی که به برنامه دعوت می‌شوند نیز بیش از چهار ماه دسترسی رایگان نصیبشان می‌شود.  پس از آن به ازای هر ۹٫۹۹ دلار، به مدت  یک ماه می‌توانند از موزیک‌های این برنامه لذت ببرند.

نظر شما کاربران محترم تکفارس در مورد اخبار مزبور چیست؟  تجربه استفاه از سرویس اپل موزیک یا اسپاتفای را داشتید؟ به نظر شما کدام سرویس موفق‌تر خواهد بود؟ از شما دعوت می‌شود نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید