بنچمارک گلکسی +S10 با ۱۲ گیگ رم مشخص شد - تکفارس 
بنچمارک گلکسی +S10 با ۱۲ گیگ رم مشخص شد - تکفارس 

بنچمارک گلکسی +S10 با ۱۲ گیگ رم مشخص شد

حسین چوبین
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - 21:00
بنچمارک گلکسی +S10 با ۱۲ گیگ رم مشخص شد - تکفارس 

در این هفته مشخصات و جزئیات نهایی خانواده سه عضوی گلکسی +S10 مشخص شد. درمیان این سه مدل گلکسی +S10 با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایت قوی‌ترین و پر امکانات ترین مدل این خانواده به حساب می‌آید؛ اما امروز امتیازات بنچمارک این گوشی مشخص شد. وب‌سایت‌های AnTuTu و Geekbench این گوشی را در لیست خود با نام SM-G975F دسته‌بندی کرده‌اند. این نتیجه گیری ها و امتیازات همگی نسبت به شرایط و مکان‌های مختلف متفاوت‌اند اما به طور کلی می‌توان گفت امتیازات داده شده به این گوشی به عنوان یک گوشی اندروید بسیار بالاست.

عملکرد و بازدهی پردازده این گوشی درحالت استفاده تک هسته‌ای حدود ۲۰ درصد نسبت به گلکسی S9 بهبود یافته؛ امتیاز مربوط به پردازنده این گوشی بیش از ۹۰۰۰ است. این امتیاز براساس فعالیت این گوشی در بیشترین حالت ممکن بدست آمده و باید ذکر کنیم که پردازنده این گوشی Kirin 980 می‌باشد.

امتیاز نهایی AnTuTu به پردازنده اصلی و گرافیکی و حافظه این گوشی ۳۲۶٫۱۸۵ می‌باشد. در اوایل این ماه هم بنچمارک چینی این گوشی را در لیست ۱۰ گوشی اندروید با سرعت بالا قرار داد. به غیر از این گوشی نوبیا رد مجیک مارس (nubia Red Magic Mars) هم با امتیاز ۳۲۰٫۰۰۰ در این لیست قرار دارد. اما در نهایت این گوشی در روز ۱ اسفند ماه (۲۰ام فوریه) به صورت رسمی معرفی خواهد شد. شما همراهان همیشگی تکفارس می‌توانید پوشش زنده این مراسم را از طریق همین وب‌سایت مشاهده کنید.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با گلکسی +S10 و امتیاز بنچمارک آن چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال  کنید، جهت عضویت کافی است بر روی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید