ردمی نوت۷ ۲۸ام فوریه برای هند عرضه خواهد شد - تکفارس 
ردمی نوت۷ ۲۸ام فوریه برای هند عرضه خواهد شد - تکفارس 

ردمی نوت۷ ۲۸ام فوریه برای هند عرضه خواهد شد

حسین چوبین
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - 22:00
ردمی نوت۷ ۲۸ام فوریه برای هند عرضه خواهد شد - تکفارس 

امروز نماینده رسمی ردمی در هند تایید کرد این گوشی با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و با عنوان یک گوشی میان رده در روز پنج شنبه ۹ام اسفند ماه (۲۸ام فوریه) معرفی و عرضه خواهد شد. این مراسم در دهلی نو برپا شده و می‌توانید بلیط مربوط به این مراسم را تهیه کنید. در زیر می‌توانید پوستر تبلیغاتی مربوط به این مراسم را مشاهده کنید.

ردمی نوت۷ ۲۸ام فوریه برای هند عرضه خواهد شد - تکفارس 

شیائومی و ردمی تبلیغات گسترده‌ای برای این گوشی انجام داده‌اند و براساس گفته شرکت سازنده این گوشی با دوربین با کیفیت و قیمت پایین خود شما را شگفت زده خواهد کرد. همانطور که در پوستر بالا هم مشاهده می‌کنید، نوشته‌ای به طور وارونه وجود دارد که اگر بخواهیم آن را به‌طور صحیح بنویسیم نوشته شده thuglife # که باید در مورد این نوشته توضیح دهیم که کلمه thug ریشه در کلمات هندی داشته و به معنای قاتل است بنابراین اگر به طور کلی بخواهیم اصطلاح بالا را توضیح دهیم، این کلمه به معنای قاتل زندگی است. اما با توجه به واکنش کاربران در توییتر به اعلام زمان عرضه و معرفی این گوشی می‌توان نتیجه گرفت این گوشی هواداران زیادی داشته و افراد زیادی منتظ عرضه این گوشی هستند.

یکی از دلایل محبوبیت زیاد این گوشی دوربین آن است. چرا که باتوجه به قیمت کم دوربین بسیار با کیفیتی دارد. پردازنده این گوشی هم اسنپ دراگون ۶۶۰ بوده و سیستم عامل آن هم برپایه اندروید پای است.

حافظه داخلی این گوشی ۳۲ گیگ بوده و رم آن ۳ گیگ می‌باشد. قیمت این گوشی حدود ۱۴۲ دلار است. البته مدل های دیگری هم برای این گوشی موجود بوده که از نظر حافظه قوی‌ترند اما فعلا برای کاربران چینی موجود است. دو مدل حافظه دیگر به ترتیب ۶۴ گیگ حافظه داخلی / ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی / ۶ گیگ رم می‌باشد.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با ردمی نوت۷ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید؛ جهت عضویت کافی است بر روی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.