یوتیوب محبوب‌ترین برند در بین نوجوانان - تکفارس 
یوتیوب محبوب‌ترین برند در بین نوجوانان - تکفارس 

یوتیوب محبوب‌ترین برند در بین نوجوانان

پوریا اسدی
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - 21:00
یوتیوب محبوب‌ترین برند در بین نوجوانان - تکفارس 

مطالعه اخیر شرکت Mblm نشان می‌دهد  که در حال حاضر یوتیوب برای اولین بار به مورد اعتمادترین برند در میان نوجوانان تبدیل شده است. رتبه‌ی وب سایت محبوب اشتراک گذاری ویدئو در مطالعه سالانه افزایش یافته است و از رتبه سوم در سال ۲۰۱۸ به رتبه اول رسیده و از هر دو برند اپل و نتفلیکس در رتبه بندی نهایی سال ۲۰۱۹ پیشی گرفته است.

این برند در سال ۲۰۱۷ در رتبه دهم قرار داشت، این مطالعه نشان می‌دهد که توانایی یوتیوب برای رفع نیازهای نوجوانان به عنوان یکی از دلایل اصلی این رتبه‌ی بالا است. این رفع نیازها شامل راه اندازی سرویس‌های جدید مانند YouTube Music و راه‌های جدید برای ارتباط با مصرف کنندگان است.

مطالعه Mblm از ۲۲۰۰ مصرف کننده و ۵۶،۰۰۰ ارزیاب نام تجاری در ۱۵ صنعت در ایالات متحده آمریکا، مکزیک و امارات متحده عربی استفاده نموده است. زمان انتشار گزارش کامل در اوایل این هفته تعیین شده و این بزرگترین مطالعه در مورد برندها، مبتنی بر احساسات است.

یوتیوب همواره در حال تکامل است و طی چند سال گذشته ویژگی‌های جدید را معرفی نموده است. یک مثال ساده شامل YouTube Live است که یک راه ساده برای استریم زنده توسط هر فرد و در هر کجا برای به اشتراک گذاشتن گیم پلی، اخبار، موسیقی و ورزش است. دیگر ویژگی‌های جدید شامل YouTube Stories می‌شود، یک ویژگی برای سازندگان محبوب با بیش از ۱۰،۰۰۰ مشترک است و اجازه می‌دهد تا ویدئو‌های مبتی بر گوشی همراه ساخته شده و پس از هفت روز منقضی شود. مطمئنا، دکمه لایک و دیس لایک نیز وجود دارد که نشانگر خوبی برای محبوبیت است و همیشه محلی برای مناقشه بوده است.

Mario Natarelli مدیر عامل شرکت Mblm گفت:

این برند توانایی سرگرمی‌ مخاطبان نوجوانان را در طیف وسیعی از طریق محتوای گسترده‌اش نشان داده است. این برند همچنان خدمات خود را گسترش می‌دهد، از جمله راه اندازی YouTube Music در سال ۲۰۱۸ . نوجوانان به طور خاص با صنعت رسانه و سرگرمی‌ ارتباط زیادی دارند و یوتیوب در ساختن یک نام تجاری که خواسته و نیازهای مخاطبان را برآورده می‌کند، کار خوبی را انجام داده است.

در حالی که اپل و نتفلیکس در رتبه‌ی دوم و سوم در این مطالعه قرار می‌گیرند، چندین شرکت محبوب دیگر ۱۰ برند برتر را تشکیل می‌دهند. این شرکت‌هاشامل Disney، Nike، Target، Xbox، PlayStation، Google و Walmart است. بر طبق داده‌های این مطالعه، مردان  بیشترین سهم را با Xbox، PlayStation و Spotify به عنوان مارک‌های مورد اعتماد خود دارند. در عین حال زنان، Target، آمازون و دیزنی را به عنوان سه مارک برتر خود انتخاب کرده‌اند.

در بین این شرکت‌ها برندهای محبوب شما کدام است؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید