بررسی مدل مفهومی موتو RAZR 2019 - تکفارس 
بررسی مدل مفهومی موتو RAZR 2019 - تکفارس 

بررسی مدل مفهومی موتو RAZR 2019

حسین چوبین
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - 23:00
بررسی مدل مفهومی موتو RAZR 2019 - تکفارس 

شایعه ها حاکی از آن است که موتورولا در حال آماده سازی یک گوشی جدید با ویژگی های سری پیشتاز واسطوره‌ای خود RAZR بوده و در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی درمورد آن موجود می‌باشد. اما در این شایعات قیمت این گوشی در حدود ۱۵۰۰ دلار ذکر شده.

بررسی مدل مفهومی موتو RAZR 2019 - تکفارس 

اما تنها چیزی که به غیر از قیمت این گوشی منتشر شده، چند تصویر مفهومی یا کانسپت است که در بالا می‌توانید آن ها را مشاهده کنید. به نظر می‌رسد که طراحی این گوشی مقداری سرد یا کسالت آور باشد و طراحی آن بیشتر جنبه‌ی کاربردی دارد. اما طراحی این گوشی الهام گرفته شده از Motorola RAZR V3 بوده و مختصر باید گفت طراحی همانطور که در بالا هم گفتیم کسالت آور است اما این سردی و کسالت آور بودن ناشی از طراحی قدیمی این دستگاه هم می‌تواند حس جالبی باشد. طراحی این گوشی هفته گذشته ثبت اختراع شد پس این مسئله که موتورولا در حال کار بر روی این گوشی بوده حقیقت دارد؛ بنابراین در آینده باید منتظر اخبار و جزئیات بیشتر در رابطه با این گوشی باشیم.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با طراحی این گوشی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید؛ جهت عضویت کافی است بر روی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید