پشتیبانی فورتنایت از دسته بلوتوثی - تکفارس 
پشتیبانی فورتنایت از دسته بلوتوثی - تکفارس 

پشتیبانی فورتنایت از دسته بلوتوثی

حسین چوبین
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - 22:00
پشتیبانی فورتنایت از دسته بلوتوثی - تکفارس 

شرکت بازی سازی اپیک گیمز در یک بروزرسانی برای بازی محبوب و پرطرفدار خود، فورتنایت، پشتیبانی از دسته بلوتوثی را به آخرین نسخه خود یعنی نسخه ۷٫۳۰ اضافه کرد.

هردو نسخه منتشر شده برای اندروید و IOS از برند های محبوب و معروف سازنده دسته های بی‌سیم و بلوتوثی پشتیبانی کنند. در دستگاه های اندروید تقریبا می‌توانید از همه‌ی دسته های بی‌سیم تولید شده استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید از دسته های SteelSeries Stratus XL، Gamevice، دسته ایکس باکس وان، Razer Raiju و موتو گیم پد (Moto GamePad). در دستگاه های IOS برای استفاده از دسته های بی‌سیم یا بلوتوثی، باید این دسته ها توسط شرکت اپل تایید شده یا یک مجوز داشته باشند همانند دسته‌های SteelSeries Nimbus و Gamevice.

همچنین شرکت بازی سازی اپیک قابلیت پخش بازی با ۶۰ فریم در ثانیه هم برای نسخه اندروید در این بروزرسانی قرار داده. اگرچه قابلیت پخش بازی با ۶۰ فریم در ثانیه فقط برای سه دستگاه سامسونگ گلکسی نوت۹، آنر ویو۲۰ و هواوی میت ۲۰ ایکس موجود است. البته باید این نکته هم اضافه کرد که شرکت بازی سازی اپیک در گذشته همکاری هایی را با سامسونگ و هواوی داشته بنابراین انتشار این نسخه و پخش بازی با ۶۰ فریم در ثانیه یک غافلگیری نیست و شاید بتوان گفت این کار یک امر هدفمند بوده. البته شاید گوشی های هوشمند دیگری هم در آینده معرفی و عرضه شوند که دارای این قابلیت بوده و بتوانند این بازی را با این کیفیت پخش کنند.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این بازی و بروزرسانی ارائه شده برای آن چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید، جهت عضویت کافی است برروی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید