بهترین تبلت های ۲۰۱۹ - تکفارس 
بهترین تبلت های ۲۰۱۹ - تکفارس 

بهترین تبلت های ۲۰۱۹

حسین چوبین
۸ بهمن ۱۳۹۷ - 08:00
بهترین تبلت های ۲۰۱۹ - تکفارس 

امروز قصد داریم تا به بررسی کوتاه ۷ مدل از برترین تبلت هایی که در سال های ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ معرفی شده‌اند بپردازیم پس در ادامه همراه ما باشید.

[highlight] توجه: در پایین توضیحات مربوط به هر مدل تصویری از آن مدل موجود می‌باشد. [/highlight]

۱- اولین و برترین تبلت لیست امروز ما ( iPad Pro (10.5 inch است. درمورد این تبلت خیلی مختصر باید گفت سخت افزار قدرتمند به کار رفته در این تبلت عامل برتر شدن آن نیست بلکه نرم‌افزار ها و بروزرسانی های ارائه شده برای آن توانسته این تبلت را به برترین تبلت سال ۲۰۱۹ تا به این بازه زمانی از سال تبدیل کند.

امتیاز هایی که به این تبلت داده شده به صورت زیر است:

طراحیامکاناتعملکرد
۱۰۸۹

قیمت این تبلت در وب سایت آمازون ۶۴۹ دلار می‌باشد.

بهترین تبلت های ۲۰۱۹ - تکفارس 

۲-دومین گوشی این لیست هم نماینده‌ای دیگر از اپل با نام  (Apple iPad(9.7 inch است. اگر قرار باشدبه اختصار در این مورد صحبت کنیم باید بگوییم، این تبلت دستگاه تازه‌ای نیست و نوآوری خاصی ندارد اما به نسبت  سایر رقیبان با ارزش تر یا به نوعی بهتر می‌باشد.

امتیاز های این تبلت در جدول زیر آمده:

طراحیامکاناتعملکرد
۸۹۹

قیمت این تبلت در وب سایت آمازون ۳۰۹ دلار می‌باشد.

بهترین تبلت های ۲۰۱۹ - تکفارس 

۳- سومین تبلت در این لیست هفتایی نماینده شرکت مایکروسافت با نام Microsoft Surface Pro می‌باشد. به طور مختصر اینگونه می‌توان گفت یک بروزرسانی سبب شده تا یک تبلت با قابلیت بالا و بسیار جذاب ایجاد شده و رقیبی سر سخت برای دو عنوان اول این لیست به حساب بیاید.

امتیاز های داده شده به این تبلت را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

طراحیامکاناتعملکرد
۸۸۹

البته امتیاز مربوط به باتری این تبلت هم ۹ می‌باشد.

قیمت این تبلت در وب سایت آمازون ۶۳۰ دلار می‌باشد.

بهترین تبلت های ۲۰۱۹ - تکفارس 

۴- چهارمین تبلت نماینده‌ای از شرکت گوگل با نام Google Pixel C است. این دستگاه یک تبلت اندروید بوده که از فلز ساخته شده و یک کیبورد مغناطیسی دارد که به راحتی و بدون هیچ مشکلی به این تبلت متصل شده و آن را محکم نگه می‌دارد و به راحتی از تبلت جدا نمی‌شود.

امتیاز های داده شده به این تبلت به صورت زیر است:

طراحیامکاناتعملکرد
۹۸۹

قیمت این تبلت در وب سایت آمازون ۸۴۰ دلار می‌باشد.

بهترین تبلت های ۲۰۱۹ - تکفارس 

۵- مطمئنا با خواندن تیتر بالا منتظر شنیدن نام شرکت هایی همچون سامسونگ بودید؛ اکنون پنجمین تبلت برتر سال ۲۰۱۹ نماینده ای از شرکت سامسونگ با نام Samsung Galexy Tab S3می‌باشد. به اختصار می‌توان گفت یک تبلت با صفحه‌نمایش HD طراحی ظاهری آرام و یک قلم با ابهت دقیق ترین تعریفی است که می‌توان از این تبلت داشت.

امتیاز های این تبلت به شرح زیر است:

طراحیامکاناتعملکرد
۹۸۷

قیمت این تبلت در وبسایت آمازون ۴۰۷ دلار می‌باشد.

بهترین تبلت های ۲۰۱۹ - تکفارس 

۶- مدل ششم هم نماینده دیگری از سامسونگ با نام (Samsung Galexy Book (12 inch بوده که در ادامه توضیح مختصری درمورد آن خواهیم داد. این سری از تولیدات سامسونگ در حقیقت برای به چالش کشیدن تولیدات دو در یک مایکروسافت می‌باشد اما باید گفت در ابتدا کمی سامسونگ با لرزش آغاز کرده.

امتیاز های این تبلت به صورت زیر است:

طراحیامکاناتعملکرد
۹۸۸

امتیاز مربوط به باتری این تبلت هم ۸ می‌باشد.

قیمت این تبلت در وبسایت آمازون ۸۲۰ دلار است.

بهترین تبلت های ۲۰۱۹ - تکفارس 

۷- اما آخرین تبلت این لیست هفتایی؛ این تبلت نماینده‌ای از شرکت هواوی بوده و نام آن Huawei MediaPad M3 می‌باشد. به اختصار می‌توان گفت، دارای اسپیکر های بسیار قدرتمندی است و اندروید آن هم به خوبی با سخت افزار هماهنگ است. این تبلت یکی از رقیبان سر سخت ipad mini4 بوده و با ادامه تولید این تبلت رفع برخی از مشکلات آن می‌تواند جایگزینی برای ipad mini4 باشد.

امتیاز های مربوط به این تبلت به صورت زیر است:

طراحیامکاناتعملکرد
۹۷۸

قیمت این تبلت در MSRP حدود ۲۹۹ دلار می‌باشد.

بهترین تبلت های ۲۰۱۹ - تکفارس 

همانطور که در بالا هم گفتیم این ها همگی تبلت هایی هستند که در طی سال های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ تولید شده‌اند و توانستد جایگاه خوبی هم در بازار و هم در میان کاربران داشته باشند. ترتیب عنوان این تبلت ها در شرایط مساوی قیمت آن ها بوده.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این تبلت ها چیست؟ به نظر شما کدام یک از این تبلت ها نسبت به سایرین برترند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید. جهت عضویت کافی است برروی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید