نمایش Meizu M9 Note در TENAA - تکفارس 
نمایش Meizu M9 Note در TENAA - تکفارس 

نمایش Meizu M9 Note در TENAA

حسین چوبین
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - 23:00
نمایش Meizu M9 Note در TENAA - تکفارس 

پس از آنکه مدیر عامل شرکت Meizu درمورد تولید یک گوشی جدید با نام Meizu M9 Note صحبت کرد، بلافاصله لیستی از برخی جزئیات این گوشی بر روی TENAA به نمایش گذاشته شد. براساس این گزارش منتشر شده در TENAA؛ این گوشی یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و پردازنده اسنپ دراگون ۶۷۵ را داراست. در ابتدا تولید این گوشی به نظر یک شایعه می‌رسید که با اعلام این لیست از TENAA این شایعه تایید شد.

این گزارش در وب سایت Chinese regulatory’s تازه منتشر شده و این موضوع نشان دهنده این است که تصاویر و اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی باید اضافه شود. البته باید ذکر کنیم که میزان دقیق ظرفیت باتری این گوشی ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعت می‌باشد. و نکته‌ای که در بالا آن را ذکر نکردیم، مربوط به صفحه‌نمایش این گوشی است؛ این گوشی دارای صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی می‌باشد.

در پایان باید گفت شاید اطلاعات و جزئیات بیشتری در رابطه با این گوشی در TENAA منتشر شود اما تا آن زمان باید صبر کنیم. همچنین سایر اخبار مربوط به این گوشی را پس از انتشار رسمی می‌توانید از طریق همین وب سایت پیگیری کنید.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این گوشی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید؛ جهت عضویت کافی است بر روی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.