فیسبوک مشغول به کار برروی یکپارچه سازی مسنجر، واتساپ و اینستاگرام - تکفارس 
فیسبوک مشغول به کار برروی یکپارچه سازی مسنجر، واتساپ و اینستاگرام - تکفارس 

فیسبوک مشغول به کار برروی یکپارچه سازی مسنجر، واتساپ و اینستاگرام

حسین چوبین
۶ بهمن ۱۳۹۷ - 19:00
فیسبوک مشغول به کار برروی یکپارچه سازی مسنجر، واتساپ و اینستاگرام - تکفارس 

فیسبوک در حال کار بر روی یکپارچه‌سازی سه برنامه چت مسنجر، اینستاگرام و واتساپ می‌باشد. اما درمورد این یکپارچه‌سازی اینگونه اعلام شده که قرار نیست همه‌ی این پیام رسان‌ها  دارای یک اپ مشترک باشند، بلکه قرار است تا کاربران این سه پیام رسان بتوانند به یکدیگر پیام بدهند یا به نوعی با یکدیگر قابلیت پیام‌رسانی داشته باشند.

براساس گفته نیویورک تایمز برای به نتیجه رساندن و موفقیت این کار باید طبقه‌بندی اطلاعات توسط هزاران کارمند فیسبوک انجام شود. استفاده از همه‌ی کارمندان فیسبوک به این دلیل است که باید برنامه به‌طور کامل و از سطوح ابتدایی حتی نحوه کارکرد برنامه‌های تغییر پیدا کند.

مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg) اعلام کرد که هدف ما تکمیل کدنویسی و انجام این پروژه تا پایان سال ۲۰۱۹ و یا اوایل سال ۲۰۲۰ به صورت عملیاتی می‌‍باشد. در حال حاضر رمزنگاری واتساپ تمام شده و این تیم در حال کار بر روی مسنجر می‌باشند.

براساس بیانیه‌ای فیسبوک اعلام کرد ما قصد داریم یک پیام‌رسان با تجربه‌ای لذت بخش، متفاوت و ایمن را ایجاد کنیم؛ در ادامه فیسبوک اضافه کرد، مردم می‌خواهند تا پیام رسانشان سریع، ساده و قابل اطمینان باشد. این شرکت برروی بیشتر پیام رسان هایی که ما امروزه از آن ها استفاده می‌کنیم کار کرده و توانسته ما را به دوستان و خانواده هایمان نزدیکتر کند. بحث ها و حاشیه‌های زیادی درمورد این عمل فیسبوک وجود دارد و از امروز واکنش شرکت‌های رقیب و منتقدان را خواهیم دید؛ همواره سوالی در این زمینه وجود دارد که چگونه این شرکت قصد دارد تا این کار را بدون هیچ مشکل و نقصی به پایان برساند.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این عمل فیسبوک و به توانایی ارسال پیام بین این سه شبکه اجتماعی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید، جهت عضویت کافی است برروی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.