بروزرسان جدید ماکروسافت برای اسکایپ - تکفارس 
بروزرسان جدید ماکروسافت برای اسکایپ - تکفارس 

بروزرسان جدید ماکروسافت برای اسکایپ

محمدرضا موسوی
۹ بهمن ۱۳۹۷ - 10:00
بروزرسان جدید ماکروسافت برای اسکایپ - تکفارس 

بروزرسانی جدیدی برای اسکایپ منتشر شده که در آن امکانات جالبی همچون وان‌درایو، برای کاربران درنظر گرفته شده است، برای ادامه این خبر از شما دعوت می‌کنیم با تکفارس همراه باشید.

مایکروسافت بروزرسان جدیدی برای اسکایپ منتشر کرده که در آن علاوه‌ بر قابلیت‌های جدید، بهبود امکانات‌ پیشین نیز دیده می‌شود. مهم‌ترین این ویژگی‌ها، قابلیت ارسال و دریافت اس‌ام‌اس در اسکایپ می‌باشد که برای این منظور داشتن یک شماره اسکایپ دارای نام کاربری لازم است.

یک ویژگی در خور توجه دیگر، امکان ارسال فایل‌ها از سرویس میزبان فایل ماکروسافت موسوم به وان‌درایو در‌ حین مکالمات است. با کلیک کردن روی علامت + و انتخاب گزنیه Add-ins می‌توان فایل‌ها را به‌ اشتراک گذاشت.

از ویژگی‌های دیگر بدست آمده در این بروزرسان‌ می‌توان به پنل جدید مخاطبین اشاره کرد که به کاربران اجازه اعمال تغییرات و سفارشی کردن مخاطبین خود را می‌دهد. امکان اضافه کردن شماره ‌تلفن به مخاطبین اسکایپی از طریق پروفایل آنها نیز اضافه شده است.

در نسخه جدید، پیشنهاد‌هایی از اسکایپ دیده می‌شود (احتمالا مشابه آن‌ها را در اینستاگرام دیده‌اید) که شما را ترغیب به برقراری ارتباط با افرادی که ممکن است بشناسید می‌کند. همچنین کاربران می‌توانند با نگه داشتن آیکون اسکایپ یک گفتگو را سریع‌تر آغاز کنند و همینطور با مراجعه به چت‌های پیشین خود، قادر خواهند بود تماس جدید برقرار کرده و یا اینکه وضعیت خود را تغییر دهند.

در زمینه ترافیک اینترنتی نیز به کاربر اجازه داده شده است که انتخاب کند در چه مواقعی می‌خواهد فایل‌ها را به صورت خودکار دریافت کند. لازم به ذکر است که Wi-Fi، اینترنت دیتا گوشی و دانلود نکردن، گزینه‌های موجود برای کاربر هستند.

ناگفته نماند که برخی از ویژگی‌های جدید، مختص کاربران خصوصی است، برای مثال ارسال اس‌ام‌اس تنها در آمریکا امکان‌پذیر است و آیکون میانبر گفتگو هم تنها مختص دستگاه‌های اندرویدی می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.