نوکیا۹ در ۲۴ فوریه معرفی خواهد شد - تکفارس 
نوکیا۹ در ۲۴ فوریه معرفی خواهد شد - تکفارس 

نوکیا۹ در ۲۴ فوریه معرفی خواهد شد

حسین چوبین
۵ بهمن ۱۳۹۷ - 21:00
نوکیا۹ در ۲۴ فوریه معرفی خواهد شد - تکفارس 

مراسم بزرگ MWC 2019 نزدیک است و شرکت‌های بزرگ در رقابت با یکدیگر در حال آمده کردن خود برای این مراسم هستند. شرکت هایی که در این مراسم شرکت می‌کردند عبارتند از: سونی، شیائومی، ال‌جی، هواوی و اوپو بودند؛ و امروز نوکیا هم اعلام کرد که قرار است در این مراسم شرکت کند و در ۲۴ فوریه گوشی جدید خود را در این مراسم به نمایش بگذارد.

براساس گفته سارویکاس (Sarvikas) این شرکت تصمیم ندارد تا تبلیغات را بوسیله پوستر های فانتزی انجام دهد و تصمیم دارد این تبلیغ را از راه های دیگری انجام دهد، یکی از راهکار های احتمالی استریمینگ است که این شرکت درمورد آن صحبت کرده. شرکت نوکیا پیشرفت‌های زیادی نسبت به چند سال اخیر داشته است یکی از این پیشرفت ها را می‌توان در نوکیا ۹ PureView مشاهده کرد، همانطور که ویدیویی از این گوشی برای شما کاربران تکفارس در این لینک قرار دادیم، این گوشی دارای ۵ دوربین اصلی می‌باشد. و سیستم عامل آن از اندروید وان استفاده می‌کند؛ همچنین صفحه نمایش این گوشی هم کم حاشیه می‌باشد.

همچنین یک ویدیو جدید از این گوشی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این گوشی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید؛ جهت عضویت کافی است برروی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید