نتایج بنچمارک گلکسی S10 پایین‌تر از آیفون XS - تکفارس 
نتایج بنچمارک گلکسی S10 پایین‌تر از آیفون XS - تکفارس 

نتایج بنچمارک گلکسی S10 پایین‌تر از آیفون XS

میر مهدی حامی
۱ بهمن ۱۳۹۷ - 16:00
نتایج بنچمارک گلکسی S10 پایین‌تر از آیفون XS - تکفارس 

سامسونگ در سال جاری از سه مدل گوشی پرچمدار سری S10 خود رونمایی خواهد کرد که همگی از آخرین پردازنده اگزینوس بهره خواهند برد، حال نسخه معمولی از این سه گانه مورد تست بنچمارک قرار گرفته است. در ادامه برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

قدرتمند، اما نه قدرتمندترین
با وجود اگزینوس ۹۸۲۰ و ۶ گیگابایتی حافظه رم که در مدل بزرگتر نیز دیده خواهد شد، نسخه معمولی از پرچمداران جدید سامسونگ در مجموع امتیاز ۹۵۷۰ در آزمایش چند هسته‌ای و امتیاز قابل توجه ۴۳۸۲ را در بخش تک هسته‌ای به دست آورده است.

این ارقام حدود ۱۵۷۱ و ۱۱۳۴ امتیاز بیشتر از امتیازات گلکسی S10 پلاس می‌باشد که در گذشته نتایج بنچمارک آن منتشر شده بود. البته هنگامی که این تراشه در کنار نرم افزار نهایی شده آزمایش شود، امتیاز آن در بخش چند هسته‌ای احتمالا به عدد ۱۰،۰۰۰ نزدیکتر خواهد شد که آن را در جایگاه مقایسه با کرین ۹۸۰ بکار رفته در هوآوی میت ۲۰ پرو و کمی پایین‌تر از اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکوم قرار می‌دهد.

همانند اگزینوس ۹۸۱۰ و A11 Bionic در سال گذشته، شایان ذکر است که اگزینوس ۹۸۲۰ که تولید آن با استفاده از فرآیند ۸ نانومتری است نیز احتمالا توان ارائه عملکردی بهتر از تراشه ۷ نانومتری A12 Bionic اپل را نخواهد داشت.

نتایج بنچمارک گلکسی S10 پایین‌تر از آیفون XS - تکفارس 

یک ماه تا رونمایی از گلکسی S10

گلکسی S10 معمولی نیز همانند برادر بزرگتر خود یعنی گلکسی S10 پلاس با چینش سه گانه دوربین در عقب به بازار عرضه خواهد شد. این بدان معنی است که کاربران می‌توانند شاهد یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم متغیر، سنسور تله فوتو و یک سنسور سوم با لنز عریض در این گوشی باشند. در جلو دستگاه نیز از یک دوربین سلفی بهبود یافته استفاده خواهد شد.

در جلو، گلکسی S10 دارای صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی با پنل Infinity-O است که دارای یک سوراخ نمایشگر کوچک در گوشه بالایی خود می‌باشد. حاشیه اطراف نمایشگر نیز بسیار ناچیز خواهد بود، همچنین شاهد دکمه اختصاصی Bixby، یک جک هدفون ۳٫۵ میلی متری و یک اسپیکر در پایین دستگاه نیز خواهیم بود.

همانطور که سامسونگ قبلا تایید کرده است، گلکسی S10 در تاریخ ۲۰ فوریه در شهرهای لندن و سانفرانسیکو رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود که این پرچمدار در کنار گلکسی S10E و گلکسی S10 پلاس و همچنین گوشی انعطاف پذیر گلکسی Fold رونمایی شود.

نظر شما در مورد پرچمداران جدید سامسونگ چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید