نرم‌افزار جدید دالبی برای آهنگ سازان - تکفارس 
نرم‌افزار جدید دالبی برای آهنگ سازان - تکفارس 

نرم‌افزار جدید دالبی برای آهنگ سازان

امیر محمد مریخی
۳۰ دی ۱۳۹۷ - 11:00
نرم‌افزار جدید دالبی برای آهنگ سازان - تکفارس 

بر اساس گزارشی از TechCrunch، دالبی از ماه ژوئن درحال آزمایش محرمانه نرم‌افزاری است که فعلا با اسم رمزی «۲۳۴» نامیده می‌شود. این نرم‌افزا قرار است به آهنگ سازان کمک کند تا آهنگ‌هایی با کیفیت بالا بر روی تلفن همراه خود تولید کنند. این نرم‌افزار به لطف تکنولوژی دالبی قادر خواهد بود تا نویز‌های پس زمینه آهنگ را حذف کند.

با اینکه انتظار می‌رود که این نرم‌افزار رایگان باشد، اما کاربران باید افکت‌های صوتیی چون، Amped، Bright، Lyric، Thump، Deep و Natural را بر روی این نرم‌افزار خریداری کنند. البته یک نسخه هفت روزه رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. افرادی که مایل به همکاری در زمینه آزمایش این نرم‌افزار هستند می‌توانند از طریق سایت دالبی برای ثبت نام اقدام کنند. دالبی به پذیرفته شدگان این آزمایش اطلاع رسانی خواهد کرد.

تصاویر گرفته شده از نرم‌افزار حاکی از آن است که «۲۳۴» به غیر از حذف نویز اطراف، ویژگی‌های دیگری نیز دارد، این نرم‌افزار به کاربر اجازه تنظیم زیر و بم صدا، فضاسازی و ضبط اجرا‌های زنده با صدایی مطلوب را نیز می‌دهد. بعد از ضبط قطعه موسیقی کاربر می‌تواند آن را در شبکه اجتماعی دالبی به اشتراک بگذارد، در فضای ابری آپلود کند یا به طور جداگانه ذخیره نماید.

در حال حاضر امکان ضبط آلبوم با استفاده از این نرم‌افزار مقدور نمی‌باشد، اما این نرم‌افزار برای زمانی که بیرون از منزل در حال گردش هستید و ایده ای به ذهنتان خطور می‌کند عالی خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.