ادغام استیکر‌های واتساپ و صفحه کلید گوگل - تکفارس 
ادغام استیکر‌های واتساپ و صفحه کلید گوگل - تکفارس 

ادغام استیکر‌های واتساپ و صفحه کلید گوگل

امیر محمد مریخی
۲۹ دی ۱۳۹۷ - 21:00
ادغام استیکر‌های واتساپ و صفحه کلید گوگل - تکفارس 

واتساپ همچنان در حال آزمایش ویژگی‌های جدید روی نرم‌افزار‌های خود است، اگر چه که بعضی از آن‌ها سربلند بیرون نمی‌آیند، اما بسیاری از آن‌ها  می‌توانند نظر کاربران را جلب کنند.

اما بیایید نگاهی به یکی از این ویژگی‌های جدید بیندازیم، بر اساس گزارش «WABetaInfo» واتساپ قصد دارد در نسخه اندروید، استیکر‌های خود را با صفحه کلید گوگل ادغام کند. در حال حاضر به واسطه آنکه استیکر‌های واتساپ بسیار سطحی بوده و توسط کارکنان این شرکت ساخته شده، کارایی این استیکر‌ها بسیار پایین است.

درست است که می‌توان از سایر استیکر‌ها در اپ استور یا گوگل پلی استفاده کرد اما این امر ملزم به دانلود این استیکر‌ها از بیرون واتساپ می‌باشد. اما این ویژگی جدید این مشکل را بر طرف خواهد کرد زیرا از این پس کاربران صفحه کلید گوگل می‌توانند از این استیکر‌ها در برنامه واتساپ بهره ببرند.

با اینکه هنوز این قابلیت در دسترس نیست، اما هدف اصلی این ویژگی بهبود تجربه کاربرانی است که هر دو نرم‌افزار واتساپ و صفحه کلید گوگل را دارند. نحوه کار این ویژگی بدین صورت است که ابتدا استیکری از طریق صفحه کلید گوگل برای واتساپ ارسال می‌شود سپس توسط خود نرم‌افزار به صورت خودکار به فرمتی سازگار با واتساپ تبدیل می‌شود.

اگرچه که این قابلیت هنوز در نسخه‌های بتا صفحه کلید گوگل مشاهده نمی‌شود، اما ظاهرا توسط واتساپ فعال شده است تا گوگل بتواند آن را در صفحه کلید خود آزمایش کند. البته اگر از نسخه بتا صفحه کلید گوگل استفاده می‌کنید، این قابلیت احتمالا در چند هفته آتی برایتان در دسترس قرار خواد گرفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید