نوکیا۳٫۱ پلاس اندروید پای را اجرا کرد - تکفارس 
نوکیا۳٫۱ پلاس اندروید پای را اجرا کرد - تکفارس 

نوکیا۳٫۱ پلاس اندروید پای را اجرا کرد

حسین چوبین
۲۹ دی ۱۳۹۷ - 22:00
نوکیا۳٫۱ پلاس اندروید پای را اجرا کرد - تکفارس 

نوکیا ۳٫۱ پلاس در ماه اکتبر سال گذشته با اندروید ۸٫۱ به صورت پیش‌فرض معرفی و عرضه شد. در زمان اعلام نسخه اندروید این گوشی بسیاری از هواداران منتظر بروزرسانی اندروید نسخه پای این گوشی بودند.

اما امروز و پس از بروزرسانی اندروید نوکیا ۳٫۱ پلاس عملکرد و بازدهی این نسخه از اندروید روی این گوشی تست شد و در سایت بنچمارک جزئیات این تست ثبت گردید. نتایج را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

نوکیا۳٫۱ پلاس اندروید پای را اجرا کرد - تکفارس 

این بررسی سه بار و در بازه زمانی ۲ ساعته برای هربار انجام گرفته است. همانطور که اطلاع دارید نوکیا ۳٫۱ پلاس از پردازنده هلیو مدیاتک P22 یا MediaTek Helio P22 قدرت می‌گیرد و ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه رم دارد. صفحه نمایش این گوشی ۶ اینچی با رزولوشن HD+ بوده، و دارای یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی هم می‌باشد. البته این گوشی در دو نسخه ۱۶ گیگ یا ۳۲ گیگ تولید شده که می‌توانید به دلخواه هر کدام از این دو مدل را انتخاب کنید. دو دوربین هم در قسمت جلویی این گوشی قرار گرفته که یکی از آن ها ۱۳ مگاپیکسل و دیگری دوربینی ۵ مگاپیکسلی است؛ همچنین دوربین سلفی این گوشی هم ۸ مگاپیکسل می‌باشد.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این گوشی و بروزرسانی نسخه اندروید آن چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید، جهت عضویت کافی است برروی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید