شیائومی بزرگترین فروشگاه اروپایی می‌استور خود را در پاریس افتتاح کرد - تکفارس 
شیائومی بزرگترین فروشگاه اروپایی می‌استور خود را در پاریس افتتاح کرد - تکفارس 

شیائومی بزرگترین فروشگاه اروپایی می‌استور خود را در پاریس افتتاح کرد

حسین چوبین
۲۸ دی ۱۳۹۷ - 20:00
شیائومی بزرگترین فروشگاه اروپایی می‌استور خود را در پاریس افتتاح کرد - تکفارس 

امروز شیائومی گام چدیدی به سمت توسعه بازار خود در اروپا برداشت. این شرکت بزرگترین فروشگاه می استور خود را در محله قدیمی پاریس فرانسه و در خیابان معروف Champs-Elysees ساخت. درحالیکه ساعت افتتاح این فروشگاه ۱ بعدارظهر بوده اما بسیاری از مردم برای مشاهده و ورود به این فروشگاه قبل از طلوع آفتاب جلوی در های این فروشگاه بودند. براساس تصاویری که از این فروشگاه منتشر شده، شیائومی تمامی محصولات تولیدی خود از جمله گوشی های پرچم دار  Redmi Note 6 Pro و  Pocophone F1، دوربین Yi ، هدفون و سایر لوازم خانگی را در این فروشگاه قرار داده. در کنار این مسئله که این فروشگاه بزرگترین فروشگاه شیائومی در اروپاست اما باید به این نکته هم اشاره کرد که این فروشگاه دومین فروشگاه بزرگ است که در پاریس افتتاح شده و همین شاید کمی شرایط را برای شیائومی سخت کند.

[highlight] توجه: در زیر می‌توانید تصاویر این فروشگاه را مشاهده کنید. [/highlight]

شرکت شیائومی به دلیل افتتاح این فروشگاه مراسم جشنی برپا کرده که سه روز ادامه دارد. اما شیائومی برای کسانی هم که امکان حضور فیزیکی در این جشن را ندارند هم برنامه‌ای ترتیب داده و اعلام کرده کسانی که نمی‌توانند در این جشن حضور داشته باشند می‌توانند از فروشگاه اینترنتی مربوط به فرانسه این شرکت استفاده کنند. در این جشن می مکس۳ با ۵۰ یورو تخفیف و  Pocophone F1 با حافظه رم۶ گیگ و حافظه داخلی ۶۴ گیگ با ۴۰ یورو تخفیف برای فروش موجود شده. البته مدل های دیگر گوشی‌های هوشمند از جمله می۸ و سایر موارد تولیدی توسط این شرکت هم شامل این تخفیف ها شده‌اند.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این فروشگاه جدید و تخفیف های جشن افتتاحیه آن چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید، جهت عضویت کافی است برروی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید