رندرهای جدیدی از آیفون ایکس آی منتشر شد - تکفارس 
رندرهای جدیدی از آیفون ایکس آی منتشر شد - تکفارس 

رندرهای جدیدی از آیفون ایکس آی منتشر شد

محمدرضا موسوی
۲۶ دی ۱۳۹۷ - 20:00
رندرهای جدیدی از آیفون ایکس آی منتشر شد - تکفارس 

با وجود اینکه تنها چهار ماه از عرضه آیفون‌های جدید می‌گذرد ولی شایعاتی در مورد نسل جدید گوشی‌های اپل به گوش می‌رسد. رندرهای جدیدی از شرکت CompareRaja به دست ما رسیده است. CompareRajaدر حال همکاری با اپل بوده و یکی از طرح هایی که مشاهده می‌کنید مربوط به این شرکت است.

در عکسی که هفته گذشته فاش شد، یک دروبین مربعی شکل مشاهده می‌شود و منبع فاش کننده، مدعی است که این طرح اصلی، مدل اولیه شرکت اپل در E.T.V است. احتمالا رندر اول نمایان‌گر مدل ایکس‌ آی و رندر دوم برای ایکس‌ آی مکس طراحی شده است. فعلا نمی‌توان به این رندرها اطمینان کرد چرا که در ادامه روند تولید، دستگاه‌ها قطعا دستخوش تغییرات بیشتر خواهند شد.

آیفون‌های جدیدی که در رندرها مشاهده می‌کنید، دارای حاشیه‌های کمتری هستند و محل ماژول دوربین آن ها نیز تغییر کرده است. ظاهرا این مدل از یک دوربین سه‌ گانه بهره می‌برد که به صورت افقی طراحی شده و فلش را در بخش میانی خود جای داده است. ضمن اینکه مورد دیگری که نمایانگر تغییرات اساسی در مقایسه با آیفون ایکس‌ اس باشد نیز مشاهده نمی‌شود. همچون گذشته کلید پاور در سمت راست قرار گرفته و دکمه کاهش و افزایش صدا در سمت چپ و زیر دکمه نوتیفیکشن مشاهده می‌شود.

متاسفانه از روی رندرها نمی‌توان تشخیص داد که اپل از کابل‌های USB یا سیم‌های نوری استفاده خواهد کرد. در هر صورت اگر شرکت اپل خواهان فروش بیشتری است باید اقدامات زیادی را انجام دهد. بر اساس شایعات کنونی، مدل جانشین ایکس‌ آر از دوربین‌های دوگانه بهره خواهد برد و دوربین‌های سه‌گانه امکان دارد فقط مختص مدل مکس باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید