معرفی یک مانیتور گیمینگ توسط کمپانی Razer - تکفارس 
معرفی یک مانیتور گیمینگ توسط کمپانی Razer - تکفارس 

معرفی یک مانیتور گیمینگ توسط کمپانی Razer

سید محمد معلمی
۱۷ دی ۱۳۹۷ - 20:00
معرفی یک مانیتور گیمینگ توسط کمپانی Razer - تکفارس 

اگرچه کمپانی Razer را بیشتر به خاطر تولید سخت‌افزارهای گیمینگ می‌شناسیم ولی مدتی بود که این شرکت مانیتور گیمینگ نساخته و معرفی نکرده بود ولی امروز با رونمایی از Razer Raptor در نمایشگاه بین‌المللی CES به این سکوت پایان داد.

این مانیتور ۲۷ اینچی دارای رزولوشن WQHD و ۱۴۴۰*۲۵۶۰ پیکسل می‌باشد که از طراحی لب به لب بهره می‌برد زیرا حاشیه آن به ۲٫۳ میلی‌متر می‌رسد. این نمایشگر از فناوری Radeon FreeSync تطبیقی شرکت AMD استفاده می‌کند تا به سرعت واکنش نشان داده و نرخ بازسازی آن به ۱۴۴ هرتز برسد. ضمن اینکه Razer Raptor حدود ۹۵ درصد گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. این تکنولوژی حاصل ۴۲۰ نیت روشنایی می‌باشد که دارای قابلیت پشتیبانی از HDR جهت نمایش دادن رنگ‌های پویا و مشکی براق است.

طراحی این محصول نیز بسیار جذاب است زیرا پوشش خارجی آن مات بوده و پایه‌ای آلومینیومی دارد. به علاوه، صفحه نمایش هم روی یک استند Chroma نورپرداز می‌ایستد که می‌توان آن را با اپلیکیشن Razer Synapse 3 شخصی‌سازی نمود. در پشت این نمایشگر، راه‌هایی برای عبور دادن کابل‌ها مشخص شده تا سیم‌ها به یک‌دیگر گره نخورند. در Razer Raptor پورت‌های مختلفی مانند HDMI، DisplayPort، USB-C و USB-A 3.1 کار گذاشته شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربفرد Razer Raptor، ورودی تصویر در تصویر و تصویر کنار تصویر می‌باشد. با قابلیت دوم، کاربران می‌توانند چندین ورودی از یارانه‌های مختلف وارد کرده و روی نمایشگر به صورت یک‌جا پخش نمایند.

این صفحه نمایش در حال حاضر در مرحله طراحی نهایی است ولی Razer اعلام کرده که فروش آن را با قیمت تقریباً ۷۰۰ دلار و از کشورهای ایالات متحده و کانادا آغاز خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید