سه لنز به عنوان دوربین اصلی و یک نمایشگر زیبا در وان‌پلاس ۷ - تکفارس 
سه لنز به عنوان دوربین اصلی و یک نمایشگر زیبا در وان‌پلاس ۷ - تکفارس 

سه لنز به عنوان دوربین اصلی و یک نمایشگر زیبا در وان‌پلاس ۷

سید محمد معلمی
۲۹ آذر ۱۳۹۷ - 23:00
سه لنز به عنوان دوربین اصلی و یک نمایشگر زیبا در وان‌پلاس ۷ - تکفارس 

وان‌پلاس ۷ می‌تواند جذاب‌ترین گوشی سال ۲۰۱۹ باشد زیرا علی رغم وجود مشخصات فنی پیشرفته، قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر رقبا خواهد داشت. این استراتژی که شباهت زیادی به اقدام انجام شده توسط وان‌پلاس ۶ تی دارد، به نظر می‌رسد باعث شود آمار فروش کمپانی چینی در سال آتی میلادی نیز افزایش یابد.

حالا در ویدیوی زیر می‌توانید به طراحی خارق‌العاده این گوشی نگاهی بیندازید.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://dl.gamefa.com/user5/uploder/techfars/720p/Samsung%20Galaxy%20S10%20Plus%20Final%20Design%20with%20Specifications%20Based%20on%20Leaks%20720p.mp4″ target=”on” button_color_fon=”#000000″ button_text_color=”#ff0000″ ]دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p[/button]

از آن جایی که وان‌پلاس ۶ تی نسبت به مدل پیشین خود با بروزرسانی‌هایی همراه بود، انتظار ما این است که وان‌پلاس ۷ نیز مشخصات فنی بهتری داشته باشد. البته امکانات پیشرفته در این گوشی به معنای افزایش قیمت نیست زیرا کمپانی چینی می‌خواهد رویه خود مبنی بر تولید دستگاه‌های پیشرفته با قیمت مقرون به صرفه را همچنان حفظ نماید.

این ویدیو نشان‌دهنده وجود ماژول دوربین اصلی با سه لنز می‌باشد که احتمالاً ترند سال ۲۰۱۹ خواهد بود زیرا رندرهای منتشر شده تا کنون، دال بر این موضوع بوده‌اند.

نکته جالب در مورد وان‌پلاس ۷ این می‌باشد که دوربین سلفی آن زیر صفحه نمایش مخفی شده است. چنین ظاهری می‌تواند به معنای طراحی تمام صفحه و بدون حاشیه و ناچ باشد.

از آن جایی که معمولاً طراحی محصولات وان‌پلاس مبتنی بر گوشی‌های اوپو می‌باشند، چنین نمایشگری ما را یاد نمونه موجود در اوپو فایند ایکس می‌اندازد که در چین معرفی شد.

همچنین در ویدیو بالا می‌توانیم شاهد حضور دوربین سلفی دوگانه باشیم که همین قابلیت احتمالات برای وجود فناوری تشخیص چهره را افزایش می‌دهد. همین تکنولوژی نیز ممکن است در دوربین عقب به کار رود تا افراد بتوانند از واقعیت افزوده یا AR هم به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند.

در پایان اشاره کنیم که انتظار می‌رود از وان‌پلاس ۷ در میانه‌های سال ۲۰۱۹ معرفی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید