بررسی تخصصی لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3 - تکفارس 
بررسی تخصصی لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3 - تکفارس 

بررسی تخصصی لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3

سید محمد معلمی
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - 21:07
بررسی تخصصی لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3 - تکفارس 

به نظر می رسد لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030  نسبت به نمونه قبلی خود هم سریع‌تر باشد و هم قدرتمندتر؛ به طوری که اسپیکرهای B&O در کناره‌های کیبورد قرار دارند و مهم‌تر از همه، لپ‌تاپ مذکور اندازه‌اش کوچک‌تر شده است.

حاشیه‌های این لپ‌تاپ کمتر شده و به خاطر سایز کوچک دستگاه، افراد راحت می‌توانند آن را حمل کنند. ضمن اینکه برای احساس راحتی بیشتر، نسخه LTE 4G نیز در دسترس می‌باشد ولی HP هنوز این نسخه را وارد برخی از بازارها نکرده است. البته قابلیت اتصال به شبکه ۴G اتفاقی است که دیر یا زود رخ خواهد داد ولی تا کنون چنین چیزی نشده است. این نکته را نیز یادآور شویم که HP EliteBook x360 1030 G3 از پردازنده‌های سری U و نسل هشت شرکت اینتل بهره می‌برد و این یعنی عملکرد با استفاده از ۴ هسته. برای بررسی بیشتر و تخصصی‌تر محصول شرکت HP، با تکفارس همراه باشید.

نکاتی در مورد اسم HP EliteBook x360 1030 G3

پیش از اینکه در مورد مشخصات فنی HP EliteBook x360 1030 G3 سخن بگوییم، بیایید بررسی کنیم که چرا HP محصولش را با این نام صدا می‌کند. به نظر می‌رسد عبارت Elite برند رایانه‌های تجاری کمپانی HP است بنابراین مهم‌ترین کاربرد لپ‌تاپ مورد بحث ما، استفاده از آن در تجارت می‌باشد. البته ویژگی‌های زیاد دیگری نیز هست که باید در مورد آنها صحبت کنیم.

x360 یعنی می‌توانیم این لپ‌تاپ را تا ۳۶۰ درجه بچرخانیم؛ در واقع این رایانه ۲در۱ است بنابراین امکان از استفاده از آن به عنوان لپ‌تاپ یا تبلت وجود دارد. برای مثال شما می‌توانید HP EliteBook x360 1030 G3 را به صورت کامل باز نمایید و یا فقط از آن هم‌چون یک تبلت بهره ببرید.

عدد ۱۰۳۰ به سایز صفحه نمایش مربوط می‌شود زیرا نمایشگر آن ۱۳٫۳ اینچی است. بنابراین این‌گونه نتیجه می‌گیریم که ۱۰۴۰ یعنی یک لپ‌تاپ با صفحه نمایش ۱۴ اینچی و ۱۰۵۰ یعنی رایانه‌ای با نمایشگر ۱۵ اینچی. در نهایت، G3 به معنای این است که مدل EliteBook x360 1030 G3 نسل سوم لپ‌تاپ‌های HP به حساب می‌آید.

مشخصات فنی HP EliteBook x360 1030 G3

CPUاینتل Core i7-8650U
GPUاینتل UHD Graphics 620
صفحه‌نمایش۱۳٫۳ اینچی

دارای رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰

دارای ۴۰۰ واحد روشنایی

ابعاد بدنه۱٫۵۸*۲۰٫۵*۳۰٫۵۸ سانتی‌متر
وزن۱٫۲۵ کیلوگرم
حافظه داخلی۵۱۲ گیگابایت PCIe NVM M.2 SSD
مموری۱۶ گیگ LPDDR3-2133 SDRAM
درگاه‌ها۲ پورت Thunderbolt

یک پورت USB 3.1 نسل ۱ جهت شارژ

یک پورت HDMI 1.4

۱ پورت قرار دادن سیمکارت نانو برای WWAN

یک پورت قرار دادن میکروفون یا هدفون

سیستم صوت۴ اسپیکر پریمیوم با آمپرهای جدا (۸۰ دسیبل)

Bang & Olufsen

باتریباتری HP Long Life 4 سلولی

۵۲٫۶ وات لیتیوم یونی

سیستم‌ عاملویندوز ۱۰ پرو

طراحی

اگرچه در ابتدا گفتیم که لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3 نسبت به نمونه‌های قبلی خود بهتر شده ولی این به معنای تغییر ظاهری آن نیست. HP در محصول جدیدش سعی کرده بدنه آلومینیومی و نقره‌ای رنگ را حفظ کرده و لولا زاویه‌دارش را در قاب پشتی نگه دارد. به طور کلی این رایانه همراه از طراحی زیبایی برخوردار است. پیشنهاد بسیاری از افراد به HP، استفاده از رنگ‌های جذابی است که در رایانه‌های Spectre و خط تولید EliteBook به چشم می‌خورد.

مهم‌ترین تغییر ظاهری این دستگاه نسبت به نمونه قبلی خود، پکیج کوچک‌تر آن است که به خوبی تفاوت‌ها را نشان می‌دهد. HP EliteBook x360 1030 G3 به اندازه ۱۰ درصد کوچک‌تر بوده و حاشیه صفحه نمایش آن نیز تا ۵۰ درصد کاهش یافته است. به علاوه، قسمت زیرین دستگاه هم با ۳۹ درصد کاهش حجم روبه‌رو بوده است. افراد واقعاً از داشتن لپ‌تاپی که می‌توانند به راحتی در کیف همراه خود قرار دهند و اصلاً وجود آن را احساس نکنند، بسیار خوشحال خواهند بود.

بررسی تخصصی لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3 - تکفارس 

در سمت چپ دستگاه، یک درگاه USB 3.1 نسل ۱ Type-A وجود دارد که همیشه روشن است؛ این یعنی بلافاصله پس از اتصال لپ‌تاپ به برق، می‌توانید آن را شارژ نمایید. همچنین یک جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و دکمه پاور نیز در همین قسمت جایگذاری شده است.

بررسی تخصصی لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3 - تکفارس 

در سمت راست، شما می‌توانید دو پورت Thunderbolt 3 بیابید که با غلطک کاهش یا افزایش صدا همراه است. از آن جایی که HP پورت‌های Thunderbolt 3 را هیچ‌گاه محدود نمی‌کند، بنابراین امکان انتقال داده‌ها با نهایت سرعت ۴۰ گیگابایت بر ثانیه فراهم شده است. به علاوه، هر درگاه توانایی انتقال نیرو به ۲ مانیتور ۴K و یا یک مانیتور ۵K را دارد. البته مطمئناً به خاطر کارت گرافیک فوق‌العاده، نیازی به اتصال چهار یا پنج مانیتور ۴K با استفاده از کابل HDMI وجود ندارد.

یک ویژگی مهمی که معمولاً به آن توجهی نمی‌شود، غلطک کاهش یا افزایش صداست. به خاطر داشته باشید که امکان استفاده از این دستگاه به عنوان تبلت نیز فراهم است به همین دلیل نباید از کنار چنین قابلیت مهمی به سادگی عبور کنیم بنابراین به طور کلی دکمه فیزیکی تعیین سطح صدا بسیار کاربردی خواهد بود. برای مثال، دیگر کمپانی‌ها مانند لنوو این دکمه را در محصولات تبدیل شونده خود قرار نمی‌دهند که واقعاً دردسرساز است.

نکته دیگری که بد نیست به آن اشاره‌ای داشته باشیم، وجود نیروی مغناطیسی در سرتاسر HP EliteBook x360 1030 G3 می‌باشد بنابراین اگر قلم مربوطه را به سمت دستگاه پرت کنید، احتمال چسبیدن آن زیاد است؛ البته این کار را هرگز انجام ندهید!!!. شما می‌توانید در مواقعی که به لپ‌تاپ ۱۳٫۳ اینچی نیازی نداشتید، قلم آن را به کناره‌ها یا به درب آن متصل کنید (مانند تصویر زیر). این مکان‌هایی که به آنها اشاره کردیم، به نظر می‌رسد جاهای رسمی قرار دادن قلم باشند ولی به هر ترتیب، وجود نیروی مغناطیسی در زیر یا سمت راست دستگاه نیز احساس خواهد شد.

بررسی تخصصی لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3 - تکفارس 

HP در برگه‌های مربوط به لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3، علائم آزمایش MIL-STD 810G را نشان داده است که به نظر می‌رسد نشان‌دهنده سختی دستگاه باشند. انتظار می‌رود با چنین آزمایش‌هایی، محصول HP بتواند دما و رطوبت نه چندان زیادی را به راحتی تحمل کرده و در برابر آب و خاک نیز مقاوم باشد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش HP EliteBook x360 1030 G3 دارای سه نمونه است؛ FHD، FHD با Sure View و UHD. شرکت HP باز هم نوع کیفیت معمولی FHD را در محصولش قرار داده که دلیل انجام چنین کاری مشخص نیست اما مطمئناً ویژگی Sure View بسیار هوشمندانه انتخاب شده است.

بررسی تخصصی لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3 - تکفارس 

پیشنهاد ما برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند HP EliteBook x360 1030 G3 را خریداری کنند، انتخاب نمونه دارای Sure View می‌باشد. علت این پیشنهاد، موضوعی است به نام هک بصری. این قضیه یعنی هر شخصی می‌تواند از بالای شانه‌های شما ببیند چه کاری انجام می‌دهید حال آن‌که نمونه دارای Sure View افراد را از دست‌یابی به هدف نامتعارف خود منع می‌کند. برای فعالسازی این ویژگی، شما فقط کافی است دکمه F2 را بزنید تا دیگر کسی نتواند از هر زاویه‌ای به نمایشگر لپ‌تاپ شما دید بزند.

بررسی تخصصی لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3 - تکفارس 

ضمن اینکه نمونه دارای Sure View نسبت به پنل دارای صفحه نمایش FHD بسیار باکیفیت‌تر و بهتر است به طوری که دارای ۷۰۰ واحد روشنایی و ۱۲۰ هرتز می‌باشد در حالی که نسخه معمولی تنها ۴۰۰ واحد روشنایی و ۶۰ هرتز دارد. لازم به ذکر است که HP اولین کمپانی دنیاست که نخستین صفحه نمایش قابل دیدن در محیط باز را در یک لپ‌تاپ تجاری تبدیل شونده قرار می‌دهد.

دیگر نسخه‌های HP EliteBook x360 1030 G3 صفحه نمایش خوبی نسبت به Pure View ندارند ولی نمایشگر لمسی آنها ۱۰۸۰p بوده و رنگ‌ها را با دقت بالا پخش می‌کنند. البته ممکن است مشکلات خاص خود اعم از کار کردن با آنها در محیط باز را به وجود آورند. برای اینکه این مطلب را بهتر متوجه شوید، به تصاویر زیر توجه کنید.

کیبورد و محل لمس ماوس

فشار دادن دکمه‌های کیبورد HP EliteBook x360 1030 G3 کار نسبتاً دشواری است زیرا اصطکاک زیادی دارند. در واقع شاید در ابتدای کار کردن با این صفحه کلید احساس راحتی کنید ولی پس از مدتی متوجه خواهید شد که برخی از حروف اصلاً فشار داده نمی‌شوند. ضمناً حتی اگر سرعت تایپ خود را نیز کاهش دهید، بعید است مشکل موجود برطرف گردد.

بررسی تخصصی لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3 - تکفارس 

HP از دکمه‌های مربعی استفاده می‌کند بنابراین باید نمره خوبی را به صفحه کلید HP EliteBook x360 1030 G3 بدهیم. میان هر دکمه کیبورد لپ‌تاپ مورد بحث، فاصله ۱٫۵ میلی‌متری وجود دارد تا کار افراد تایپیست راحت‌تر شود؛ نکته‌ای که برای بسیاری از افراد یک نقطه قوت به حساب می‌آید.

صفحه لمس ماوس شیشه‌ای محصول HP، فوق‌العاده است. امکان کلیک کردن در آن فراهم شده تا کاربران بتوانند رایانه خود را از قسمت کوچک کنترل کنند. همچنین سایز این بخش بزرگ‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. شاید اگر شما هم یکی از افرادی باشید که کار کردن با ماوس را ترجیح می‌دهد، با مشاهده صفحه ماوس لمسی HP EliteBook x360 1030 G3 نظر خود را تغییر دهید زیرا بسیار روان است و بیش از حد حساس نیست.

امنیت، PhoneWise و WorkWise

اگر به یاد بیاورید، گفتیم که صفحه نمایش HP EliteBook x360 1030 G3 از نوع Sure View است که نه تنها کیفیت تصویر خوبی دارد بلکه از نظر امنیتی نیز کارایی بسیاری خواهد داشت. این نوع نمایشگرها بیشتر در لپ‌تاپ‌های تجاری HP مورد استفاده واقع می‌شوند و کسانی که کاربر محصولات خط تولید Spectre هستند به خوبی این موضوع را درک می‌کنند.

Sure Start شرکت HP ویژگی است که BIOS لپ‌تاپ را هنگام راه‌اندازی دستگاه بررسی می‌نماید تا مبادا کپی باشد. اگر تنظیمات BIOS با مشکل مواجه شود، بلافاصله توسط یک نسخه کپی شده جایگزین خواهد شد؛ این همان چیزی است که HP از آن به عنوان یک BIOS خود مراقبتی یاد می‌کند.

نکته بعدی به Sure Click مربوط می‌شود. این قابلیت مورد استفاده می‌گیرد تا محتوای وب در یک ماشین مجازی اجرا شوند تا در برابر تهدیدات آنلاین از شما محافظت گردد. در کنار این ویژگی‌های امنیتی فوق‌العاده، شما از امکاناتی نظیر Sure Run، Sure Recover و قابلیت‌های مشابه نیز بهره خواهید برد. بنابراین اگر بخواهیم ادعا کنیم که HP تنها یک ویژگی را در لپ‌تاپ‌های سری EliteBook خود به خوبی حفظ کرده، باید به امنیت آنها اشاره کنیم.

بررسی تخصصی لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3 - تکفارس 

حالا که امنیت این دستگاه‌ها تضمین شد، باید برویم سراغ کاربردهای تجاری آنها. وجود ویژگی WorkWise هم‌چون یک اپلیکیشن موبایلی است که با رایانه هماهنگ می‌باشد. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا در صورت وجود خطر، زنگ هشدار و . . . آگاهی یابید. برای مثال، اگر از HP EliteBook x360 1030 G3 دور شدید و آن را قفل کردید یا حتی اگر کسی آن را بست، هشداری روی گوشی تلفن همراه خود دریافت خواهید کرد. شما حتی می‌توانید از WorkWise استفاده کنید تا درایورهای پرینتر را نصب نمایید. متأسفانه کاربران سیستم عامل iOS نمی‌توانند از WorkWise بهره ببرند و این ویژگی فقط مختص اندرویدی‌هاست.

بررسی تخصصی لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3 - تکفارس 

دیگر قابلیت مهم موجود در محصول HP، ویژگی PhoneWise نامیده می‌شود که هم‌چون یک نرم‌افزار رایانه‌ای است که با گوشی سازگاری دارد. تکنولوژی مذکور به شما اجازه می‌دهد از طریق رایانه خود SMS ارسال یا دریافت کنید؛ باید اعلام کنیم که این ویژگی برای گوشی‌های iOS نیز در دسترس است ولی به خاطر محدودیت‌های بیشتر این سیستم عامل نسبت اندروید، دارندگان این دستگاه‌ها باید قفل صفحه نمایش خود را باز کنند و به اپلیکیشن ارسال پیام مراجعه نمایند تا SMS بفرستند. بر خلاف دیگر راهکارها، ویژگی PhoneWise شرکت HP به شما این امکان را می‌دهد که رمز عبور گوشی‌تان درون اپلیکیشن ذخیره شود تا بتواند موبایل را روشن و اپلیکیشن را اجرا کند، پیام متنی بفرستد و دوباره صفحه نمایش دستگاه را خاموش نماید.

در کنار این امکانات پیشرفته، باید انتظار داشته باشیم که HP EliteBook x360 1030 G3 هم اسکنر اثر انگشت داشته باشد و هم سنسور تشخیص چهره IR جهت به کارگیری در Windows Hello. البته این ویژگی‌ها مختص HP نیستند ولی اشاره کردن به آنها خالی از لطف نیست. مطمئناً باز بودن دست کاربران برای استفاده از روش‌های مختلف بازگشایی قفل صفحه نمایش، در میزان فروش یک دستگاه تأثیر مستقیم می‌گذارد.

عملکرد و دوام باتری

لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3 دارای یک پردازنده Core i7-8650U می‌باشد که نسخه vPro و ۱۵ واتی i7 به شمار می‌رود. این قطعه دارای کارت گرافیک متصل به خود است؛ البته به خاطر اینکه دستگاه یک لپ‌تاپ تبدیل شونده ۲در۱ می‌باشد، غیر از این نیز انتظار نمی‌رفت.

شاید نکته‌ای که می‌توانیم به آن اشاره کنیم و اغلب افراد کمتر متوجهش می‌شوند، آسیب‌پذیر بودن لپ‌تاپ‌های سری EliteBook شرکت HP می‌باشند. دلیل آن اتفاق، وجود امکانات گسترده در این دستگاه‌هاست. در شرایط معمولی، زمان زیادی صرف خواهد شد تا بتوانید وارد لپ‌تاپ شوید بنابراین شاید پیش از ورود به صفحه دسکتاپ، مانند اکثر افراد روی جاهای مختلف نمایشگر لپ‌تاپ کلیک نمایید!!!.

بررسی تخصصی لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3 - تکفارس 

اگر بخواهیم از موارد گفته شده فاصله بگیریم، باید بگوییم که عملکرد HP EliteBook x360 1030 G3 فوق‌العاده است. در واقع این لپ‌تاپ تمامی انتظارات شما را از یک رایانه شخصی برآورده خواهد کرد. برای کارهای تجاری، پردازنده Core-i7 8650U کفایت می‌کند. شما همچنین می‌توانید با این پردازشگر، ویدیو ویرایش کنید.

همین موضوع به اجرای بازی‌ها نیز مربوط می‌شود یعنی اجرای اکثر آنها بدون مشکل صورت می‌پذیرد؛ به خصوص به خاطر وجود نمایشگر ۱۰۸۰p، از کیفیت تصاویر لذت نیز خواهید برد. ضمن اینکه در حالت تبلت یا شیوه تا شده نیز تماشای ویدیوها به شدت لذت‌بخش خواهد بود. البته با توجه به تجاری بودن این دستگاه، نباید همه کارهایی که در خانه انجام می‌دهید را در آن اجرا کنید؛ برای مثال، نصب بازی‌های سنگینی مانند Gears of War ممکن است با مشکل مواجه شود.

HP کاری که افراد انجام می‌دهند و سعی می‌کنند از یک رایانه هم در محل کار و هم در منزل استفاده نمایند را One Life می‌نامد. بنابراین شما می‌توانید در حد معمول، هم کارهای اداری خود را با HP EliteBook x360 1030 G3 انجام دهید و هم کارهای معمولی در منزلتان را.

بررسی تخصصی لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3 - تکفارس 

سرعت قلم این دستگاه بسیار عالی است و اصلاً وقفه‌ای در آن مشاهده نمی‌شود. اگر می‌خواهید از محصول HP به عنوان یک تبلت استفاده کنید، قطعاً قلم آن را نیز به کار خواهید برد. آیا به خاطر می‌آورید که در گذشته برای امضا کردن یک سند باید آن را ابتدا دانلود، سپس چاپ، بعد امضا و دوباره اسکن می‌کردید و می‌فرستادید؟ حالا با وجود لپ‌تاپی هم‌چون HP EliteBook x360 1030 G3 فقط کافی است هر سندی را دانلود کرده و فایل آن را اجرا کنید و با قلم دقیق موجود، در انتهای برگه را امضا نمایید و برای فرد مورد نظر خود بفرستید.

مطمئناً این تنها یک کاربرد قلم HP EliteBook x360 1030 G3 می‌باشد و فواید دیگری نیز برای این قطعه هیجان‌انگیز وجود دارد. شما می‌توانید برای یادداشت برداری از این وسیله بهره ببرید و دیگر کاغذ اسراف نکنید. حتی امکان اجرا کردن نرم‌افزار گوگل مپس نیز وجود دارد تا بین دو نقطه مسیری را انتخاب نمایید تا بهترین راه برای رفتن به مقصد مورد نظر مشخص شود. ضمن اینکه قادر خواهید بود در اپلیکیشن Google Photos، روی تصاویر مورد نظر متن بنویسید.

در وصف دوام باتری محصول HP باید یک کلمه بگوییم؛ حیرت‌انگیز. باتری این لپ‌تاپ بدون هیچ مشکلی، تمام کارهای روزمره شما را به خوبی به انجام می‌رساند و حتی ممکن است در پایان روز مقداری شارژ نیز اضافه بیاورید. برای مثال، امکان مشاهده فیلم‌ها در شبکه پخش نتفلیکس به مدت ۱۴ ساعت وجود دارد. به طور کلی یک شخص عادی با کارهای معمولی که با HP EliteBook x360 1030 G3 انجام می‌دهد، می‌تواند از این محصول به مدت ۱۰ ساعت (به صورت میانگین) استفاده نماید.

برای آزمایش‌های تخصصی دوام باتری، سعی شده از تست‌های PCMark 10 و PCMark 8 بنچمارک استفاده شود.

بررسی تخصصی لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3 - تکفارس 

بررسی تخصصی لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3 - تکفارس 

در آزمایش دوم، بیشتر کارها نظیر مصارف خانگی، مصارف پیشرفته و مصارف محل کار مد نظر هستند. برای مثال، مصارف خانگی شامل چت تصویری، وبگردی، اجرای بازی‌های سبک و . . . می‌باشد.

بررسی تخصصی لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3 - تکفارس 

بررسی تخصصی لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3 - تکفارس 

همان‌طور که می‌بینید، HP EliteBook x360 1030 G3 در آزمایش مصارف خانگی امتیازات خوبی دریافت کرده است. سپس در زمینه مصارف پیشرفته مانند اجرای بازی یا ویرایش ویدیو، بیشتر GPU آن به کار گرفته می‌شود.

بررسی تخصصی لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3 - تکفارس 

بررسی تخصصی لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3 - تکفارس 

در واقع این لپ‌تاپ نسبت به دیگر دستگاه‌ها که کارت گرافیک متصل به پردازنده دارند، بسیار خوب عمل می‌کند. در نهایت، مصارف محل کار لپ‌تاپ مورد بحث ما، بیشتر به اجرای ورد و پاورپوینت و دیگر نرم‌افزارهای اداری مربوط می‌شود.

بررسی تخصصی لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3 - تکفارس 

بررسی تخصصی لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3 - تکفارس 

مصارف محل کار، جایی است که HP EliteBook x360 1030 G3 به خوبی خود را نشان می‌دهد. در نهایت اشاره کنیم که این محصول برای انجام کارهای مدیریتی و تجاری طراحی شده است بنابراین حداقل در این زمینه‌ها شما را ناامید نخواهد کرد.

خلاصه

لپ‌تاپ‌های سری EliteBook کمپانی HP از بهترین رایانه‌های تجاری به حساب می‌آیند. این شرکت نسبت به دیگر کمپانی‌ها، بیشتر تمرکز خود را روی امنیت این محصولات می‌گذارد. ضمن اینکه ویژگی‌هایی نظیر WorkWise، PhoneWise و Sure View از جمله عواملی هستند که رضایت کاربر را فراهم خواهند کرد. حتی ممکن است شما اصلاً از وجود برخی امکانات نظیر Sure Start نیز آگاه نباشید که باید بگوییم در این دستگاه به چشم می‌خورند.

بررسی تخصصی لپ‌تاپ HP EliteBook x360 1030 G3 - تکفارس 

به طور کلی HP EliteBook x360 1030 G3 یک رایانه شخصی همه چیز تمام است. اسپیکرهای B&O، بدنه آلومینیومی، تعداد پورت‌های کافی و ویژگی تبدیل‌شوندگی آن، همه و همه اسباب رضایت کسانی را به ارمغان خواهند آورد که آن را خریداری می‌کنند.

تنها اعتراضی که می‌توان به این لپ‌تاپ داشت، آسیب‌پذیر بودن آن است ولی با این وجود، نقاط قوت محصول HP به نقاط ضعف آن برتری دارند.

شما در مورد این لپ‌تاپ چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید