گوشی هوشمند جدید Xiaomi Play در ۲۴ دسامبر رونمایی خواهد شد - تکفارس 
گوشی هوشمند جدید Xiaomi Play در ۲۴ دسامبر رونمایی خواهد شد - تکفارس 

گوشی هوشمند جدید Xiaomi Play در ۲۴ دسامبر رونمایی خواهد شد

میر مهدی حامی
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - 15:00
گوشی هوشمند جدید Xiaomi Play در ۲۴ دسامبر رونمایی خواهد شد - تکفارس 

یک هفته پیش تبلیغی از شیائومی، توسط یکی از بنیانگذاران این شرکت منتشر شد که شرکت را درحال آماده سازی برای تهیه یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی برای گوشی هوشمندی که در آینده روانه بازار خواهد شد نشان می‌داد، اکنون اطلاعات جالب توجه دیگری نیز از این سازنده چینی بدست آمده که حاکی از آماده سازی آن‌ها برای ساخت گوشی جدید Xiaomi Play است که در تاریخ ۲۴ دسامبر رونمایی خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

این اطلاعات از یک کاربر Weibo چینی منتشر شده که می‌گوید شیائومی در حال برنامه ریزی یک رویداد جدید بین ۱۷ تا ۲۶ دسامبر است، که احتمالا روز کریسمس خواهد بود. اگر چه او اطلاعات دیگری را در مورد این دستگاه که Xiaomi Play نامیده شده است منتشر نکرده اما به احتمال زیاد این دستگاه کاربران جوان و هر کس دیگری که به بازی‌های گوشی‌های هوشمند علاقه مند است را هدف قرار خواهد داد.

این دستگاه جدید به احتمال زیاد پاسخی مستقیم به گوشی Honor Play در رده قیمت مشابه قلمداد خواهد شد، چراکه شیائومی در حال حاضر دارای سری گوشی‌های اختصاصی گیمینگ به نام Black Shark Helo نیز می‌باشد. برخی از منابع چینی معتقدند که این گوشی می‌تواند Pocophone F1 با نام تجاری جدید باشد که با توجه به قیمت پایین و چیپست رده بالا توانسته در حال حاضر فروشی بیش از ۷۰۰،۰۰۰ واحد در سراسر جهان را تجربه کند.

به نظر شما گوشی آینده شیائومی چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید