ویژگی‌های جدید در نرم‌افزار Whiteboard مایکروسافت - تکفارس 
ویژگی‌های جدید در نرم‌افزار Whiteboard مایکروسافت - تکفارس 

ویژگی‌های جدید در نرم‌افزار Whiteboard مایکروسافت

سید محمد معلمی
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - 17:30
ویژگی‌های جدید در نرم‌افزار Whiteboard مایکروسافت - تکفارس 

یک ماه پیش مایکروسافت گزارش داد که بنا به درخواست کاربران جهت اضافه کردن حالت تیره، می‌خواهد ویژگی‌های جدیدی به اپلیکیشن Whiteboard خود اضافه کند. حالا به نظر می‌رسد این غول دنیای تکنولوژی به وعده‌اش عمل و جدیدترین نسخه نرم‌افزار مذکور را برای سیستم عامل‌های ویندوز ۱۰ و iOS عرضه کرده است.

این آپدیت رنگ‌های پس‌زمینه بیشتری در اختیار افراد قرار می‌دهد به طوری که برای افراد مبتدی، خط‌کشی‌هایی وجود خواهد داشت که آنها می‌تواند به پس‌زمینه اضافه نمایند. به طور کلی ۹ رنگ پس‌زمینه و ۹ خط‌کشی اضافه شده است که با توجه به خواست کاربر، امکان ترکیب آنها وجود دارد.

به علاوه، گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری نیز برای قلم عرضه شده است که همراه با ۱۰ رنگ می‌باشند تا افراد بتوانند از میان آنها و ۳ نوع ضخامت قلم، یکی را برگزینند. این گزینه‌های جدید سبب خواهد شد که افراد ایده‌های خود را به صورت آزادانه‌تر و خلاقانه به نمایش بگذارند. حالا که صحبت از آزادی شد، بد نیست بگوییم که کاربران دیگر به صفحه نمایش لمسی یا ماوس محدود نخواهند بود زیرا امکان نوشتن یادداشت با استفاده از قلم روی نمایشگر فراهم شده است. به علاوه، نرم‌افزار مذکور از این پس از ورودی‌های متنی که با صفحه کلید همراه هستند نیز پشتیبانی می‌کند بنابراین افراد بدون صفحه نمایش لمسی هم بسیار راحت‌تر با Whiteboard کار خواهند کرد.

آنطور که در ابتدای خبر گفتیم، تغییرات جدید برای نسخه‌های ویندوز ۱۰ و iOS این نرم‌افزار هستند بنابراین هنوز هیچ صحبتی در مورد افزوده شدن ویژگی‌های جدید در نسخه وب این اپلیکیشن که در ماه سپتامبر معرفی شد، به میان نیامده است. همچنین علی رغم وعده‌های داده شده در ماه آگوست مبنی بر انتشار ورژن اندرویدی این اپلیکیشن، هنوز هیچ کجا نمی‌توانیم این نسخه را پیدا کنیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید