رقابت دشوار دوربین فیلم برداری فیلیپ - تکفارس 
رقابت دشوار دوربین فیلم برداری فیلیپ - تکفارس 

رقابت دشوار دوربین فیلم برداری فیلیپ

۱۴ دی ۱۳۹۱ - 13:53
رقابت دشوار دوربین فیلم برداری فیلیپ - تکفارس 

رقابت دشوار دوربین فیلم برداری فیلیپ

رقابت بین فلیپ فوق HD و Mino در حال حاضر از همیشه بیشتر شده است.متخصصین صدا در Zoom تمام توان و تخصص خود را در Zoom Q3HD به کار گرفته اند و آن را مجهز به دو میکروفون استریوی استودیویی کرده اند که می توانند صدا را با کیفیت فوق العاده ضبط کرده و فاصله زمانی را با همتراز کردن میکروفون های سمت چپ و راست بر روی یک محور از بین ببرند.Ion Twin Video مجهز به دو لنز است،که یکی از آنها چیزی که دوربین را به طرف آن گرفته اید ظبط کرده و دیگری واکنش شما را به ثبت می رساند.شما میتوانید با استفاده از صفحه نمایش دو و نیم اینچی آن،بین دو نما تغییر وضعیت دهید.این دستگاه مانند Q3HD درجه وضوح بالایی ندارد ولی برای کسانی که اهل تفریح و خوش گذرانی هستند از نان شب هم واجب تر است !

 

جزئیات Ion Twin Video

۱ – لنزهای دوگانه : دکمه You/Me را فشار دهید تا حالت ضبط را از روی چیزی که مشغول فیلم برداری از آن هستید به روی خودتان تغییر دهید.هر دو لنز با کیفیت ۶۴۰*۳۸۰ و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ضبط میکنند.

۲ – صفحه نمایش : علاوه بر قاب کردن عکس ها،صفحه نمایش ال سی دی دو و نیم اینچی به شما این امکان را میدهد تا بر روی صفحه ای دو نیمه،به تماشای ویدیو های گرفته شده بنشینید و به هنگام تدوین به آنها افکت هم اضاف کنید.

۳ – زوم : زوم اپتیکال ۳x به شما این اجازه را میدهد که به تصویر نزدیک و نزدیک و نزدیک تر شوید !

 

 

جزئیات Zoom Q3HD

۱ – میکروفن ها : دو میکروفون به ضبط فایل های PCM WAVE خطی می پردازند.در حالت ۱۰۸۵P می توانید با رزولوشین ۲۴ بیت / ۹۶ کیلوهرتز تصویر برداری کنید.

۲ – سازگاری با آی پاد : می توانید به آسانی ویدیوی خود را برای بردن به روی Itunes تبدیل کنید و به این ترتیب آن را بر روی آی پاد ،آیفون یا آی پد خود به راحتی مشاهده کنید.

۳ – اتصالات : علاوه بر ورودی هدفون و سوکت های ورودی صدا،دارای یک پورت USB و HDMI نیز می باشد.

 

لوازم جانبی دوربین های معرفی شده

لنزهای زاویه باز : این لنزها توسط آهن رباهایی به دستگاه متصل شده و به وسیله ی یک ضامن در جای خود محکم میشود و میتواند میدان دید را تا بسیار بالاتر ببرد .این عدسی از استحکام خوبی برخوردار است و به ویژه برای فیلم برداری از مناظر طبیعی مناسب است.قیمت : ۴۵ دلار

۲ – Mikey For Flip : این میکروفون استریوی با کیفیت را می توانید به Flipport دستگاه خود متصل کنید و وضوح صدا را بهبود ببخشید.برای انجام مصاحبه و بلاگ های فوق العاده ی خودتان. قیمت : ۶۵ دلار

۳ – قاب Ikelite : به این قابل مخصوص فیلم برداری زیر آب می باشد با استفاده از می توانید تا عمق ۶۰ متر زیر آب فیلم برداری کنید.با وجود این قاب باز هم میتوانید به تمام دکمه های کنترلی دسترسی داشته باشید. قیمت : ۲۴۵ دلار

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.