سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس، هوآوی میت ۲۰ پرو را در AnTuTu شکست داد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس، هوآوی میت ۲۰ پرو را در AnTuTu شکست داد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس، هوآوی میت ۲۰ پرو را در AnTuTu شکست داد

میر مهدی حامی
۶ آذر ۱۳۹۷ - 16:30
سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس، هوآوی میت ۲۰ پرو را در AnTuTu شکست داد - تکفارس 

نسخه پلاس از سامسونگ گلکسی S10 در AnTuTu روئیت شده است که نشان دهنده مشخصات اصلی و برتری آن نسب به هوآوی میت ۲۰ پرو و پردازنده کرین ۹۸۰ آن با معماری ۷ نانومتری است. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

با توجه به مشخصات منتشر شده از این گوشی، SM-G975F که احتمالا گلکسی S10 پلاس نام دارد دارای صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی با رزولوشن ۲۲۸۰x1080 پیکسل (به احتمال زیاد به دلیل اجرای نرم افزاری در رزولوشن پایین‌تر)، اندروید ۹ و تراشه اگزینوس ۹۸۲۰ با معماری ۸ نانومتری و با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی می‌باشد که امتیاز شگفت انگیز ۳۲۵،۰۷۶ را در بنچمارک به ثبت رسانده است.

سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس، هوآوی میت ۲۰ پرو را در AnTuTu شکست داد - تکفارس نتیجه ارسال شده برتری این دستگاه نسبت به نتایج رسمی هوآوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو در AnTuTu را نشان می‌دهد اما این نتیجه کماکان پایین‌تر از عملکرد پلتفرم اسنپدراگون ۸۱۵۰ است.

گلکسی S10 پلاس در طول انجام تست به حداکثر سرعت پردازش تا حد ۲٫۷ گیگاهرتز دست یافته است. اگزینوس ۹۸۲۰ دارای دو هسته اگزینوس M4 توسعه یافته سامسونگ، دو هسته Cortex-A75 و دو هسته Cortex-A55 می‌باشد.

تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که مدلی از گلکسی S10 با قدرت بیشتر و با ۱۲ گیگابایت رم در دست ساخت است که از صفحه نمایش بزرگتر ۶٫۷ اینچی بهره خواهد برد و اگر بخواهیم گلکسی نوت ۹ را مد نظر قرار دهیم، انتظار می‌رود که حداقل یک مدل از گلکسی S10 از ۸ یا حتی بیشتر از ۸ گیگابایت رم بهره ببرد.

نظر شما در مورد نتایج بنچمارک این گوشی چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید