تصاویری از (Huawei P Smart (2019 فاش شد - تکفارس 
تصاویری از (Huawei P Smart (2019 فاش شد - تکفارس 

تصاویری از (Huawei P Smart (2019 فاش شد

سید محمد معلمی
۳ آذر ۱۳۹۷ - 10:00
تصاویری از (Huawei P Smart (2019 فاش شد - تکفارس 

گفته می‌شود هوآوی می‌خواهد پیش از پایان سال جاری میلادی از گوشی مقرون به صرفه جدیدی به نام پی اسمارت (۲۰۱۹) رونمایی کند. ظاهراً شباهت این دستگاه با مدل آنر ۱۰ لایت که اخیراً در چین معرفی شده است بسیار زیاد خواهد بود هرچند احتمال تفاوت‌های جزئی در این دو گوشی نیز وجود دارد.

هوآوی پی اسمارت (۲۰۱۹) از پردازنده Kirin 710 SoC استفاده می‌کند و در آن قرار است صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی LCD به کار رود. رزولوشن این دستگاه ۲۳۴۰*۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود و نسبت بدنه به تصویر آن نیز ۱۹٫۹ به ۹ می‌باشد. در بالای نمایشگر نسبتاً قد بلند محصول بعدی هوآوی، یک ناچ مشاهده خواهد شد که گفته می‌شود در آن سنسورها و دوربین سلفی جای خواهند گرفت. رم این گوشی احتمالاً حداقل ۴ گیگ می‌باشد که با توجه به مدلی که خریداری می‌شود، حافظه داخلی آن می‌تواند به ۶۴ گیگابایت نیز برسد.

متأسفانه مشخص نیست دوربین در این گوشی چگونه است ولی حدس می‌زنیم به هوآوی آنر ۱۰ لایت شباهت داشته باشد. بنابراین در آن گوشی که لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسل بود، یک سنسور ۲ مگاپیکسلی هم برای تشخیص عمق و یک لنز ۲۴ مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی به کار خواهند رفت.

ظرفیت باتری ۳۴۰۰ می‌باشد و می‌توان به وسیله پورت میکرو USB آن را شارژ کرد. همچنین شنیده می‌شود که سیستم عامل هوآوی پی اسمارت (۲۰۱۹) حداقل اندروید ۹٫۰ می‌باشد و رابط کاربری آن هم نسخه ۹ EMUI خواهد بود.

لازم به ذکر است که احتمالاً بتوانیم این دستگاه کمپانی چینی که شاید از آن در هفته‌های آتی رونمایی شود را به رنگ‌های آبی و مشکی ببینیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید