امکانات جدید در نسخه ۲٫۳ سرویس Find My Device گوگل - تکفارس 
امکانات جدید در نسخه ۲٫۳ سرویس Find My Device گوگل - تکفارس 

امکانات جدید در نسخه ۲٫۳ سرویس Find My Device گوگل

سید محمد معلمی
۱ آذر ۱۳۹۷ - 18:30
امکانات جدید در نسخه ۲٫۳ سرویس Find My Device گوگل - تکفارس 

Find My Device خدمتی از گوگل است که به کاربران برای پیدا کردن ساعت‌های هوشمند، گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی گم شده کمک می‌کند و حالا گفته می‌شود نسخه ۲٫۳ آن قرار است در همین هفته میلادی عرضه شده و ویژگی‌های بصری و پشتیبانی از نقشه‌های داخلی را به انجام برساند.

نوار تغییرات پلی استور پس از عرضه ورژن ۲٫۳ سرویس Find My Device آپدیت شده است. گوگل یادآور می‌شود که در این نسخه، علاوه بر پروفایل‌های کاری، از نقشه‌های داخلی نیز پشتیبانی می‌کند. هدف از افزودن چنین ویژگی، آسان‌تر پیدا کردن گوشی، تبلت یا ساعت هوشمند اندرویدی در محیط‌های بسته‌ای مانند فرودگاه، مراکز خرید بزرگ و دیگر مکان‌ها می‌باشد.

امکانات جدید در نسخه ۲٫۳ سرویس Find My Device گوگل - تکفارس 

این ویژگی با کمک توانایی بالای مکان یابی گوگل مپس اضافه شده است زیرا این سرویس گوگل می‌تواند مسیر کاربر در اطراف و حتی درون فروشگاه‌ها و فرودگاه‌ها را مشخص کند. به همین دلیل گوگل سعی کرده طبقات مختلف و فضاهای داخلی را علامت‌گذاری نماید تا پیدا کردن کاربر از طریق دستگاه هوشمند او راحت‌تر به انجام برسد. خوش‌بختانه ارزیابی داده‌ها نسبت به محلی که افراد قرار دارند از این طریق بسیار بهتر انجام می‌شود.

لازم به ذکر است که تمرکز نقشه یابی مسیرهای داخلی بیشتر روی مراکز خرید عمومی می‌باشد نه مکان‌های مسکونی.

به علاوه، Find My Device امکان نمایش هشدارهای بصری برای گزینه‌هایی نظیر Play Sound، Secure Device و Erase Device را پیدا کرده است. این یعنی آپشن‌های مذکور دیگر نه برجسته خواهند بود و نه موردی.

در پایان به طور خلاصه اشاره کنیم که نسخه ۲٫۳ سرویس Find My Device گوگل دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:

  • نمایش نقشه‌های داخلی برای پیدا کردن دستگاه اندرویدی در فرودگاه‌ها، فروشگاه‌ها و ساختمان‌های بزرگ
  • نمایش پروفایل‌های کاری

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید