شمایل جدید اینستاگرام، شما را به فالورهایتان نزدیک‌تر خواهد کرد - تکفارس 
شمایل جدید اینستاگرام، شما را به فالورهایتان نزدیک‌تر خواهد کرد - تکفارس 

شمایل جدید اینستاگرام، شما را به فالورهایتان نزدیک‌تر خواهد کرد

امیر مریخ
۲ آذر ۱۳۹۷ - 15:30
شمایل جدید اینستاگرام، شما را به فالورهایتان نزدیک‌تر خواهد کرد - تکفارس 

اینستاگرام امروز در وبسایت مطبوعاتی خود اعلام کرد که این شرکت قصد تست کردن پوسته‌های جدیدی را برای بخش پروفایل کاربری شبکه‌ی اجتماعی خود دارد. در ادامه‌ی خبر با ما همراه باشید. این شرکت در بیانیه‌ی خود اعلام کرده است:

در طول چند هفته آینده ممکن است ویژگی‌هایی که در بالای نمایه شما قرار گرفته‌اند از جمله جزییات موجود در آیکون‌ها، دکمه‌ها و نحوه حرکت بین سربرگ‌های حساب کاربریتان مورد تغییر و بهبود قرار گیرند.

این شرکت در حالی این بیانیه را به اطلاع مخاطبانش رسانده است که پیش از این به آن‌ها وعده‌ی در امان بودن ویژگی‌های مورد علاقشان را داده‌ است پس شما می‌توانید به راحتی به فعالیت خود در این شبکه ادامه دهید و هراسی در این مورد نداشته باشید که یک تغییر و تحول ناگهانی، تمام قابلیت‌های مورد علاقتان را تحت تاثیر قرار دهد.

مثال‌هایی از این تغییرات بالقوه را می‌توان در تصویر تیتر این خبر مشاهده کرد. بخش قابل توجهی از طراحی مجدد مورد نظر طراحان این است که تاکید کمتری بر روی شمارنده‌ی فالور‌ها قرار بگیرد، چرا که در طراحی جدید آن‌ها دیگر در بالای نمایه‌ی حساب کاربری شما نیستند و در غالب یک فونت بسیار کوچکتر به نمایش در خواهند آمد. توییتر به تازگی یک تغییر مشابه را در برنامه iOS خود انجام داده است، این شرکت پیش از اینستاگرام به فکر شیوه‌ی جدید برخورد افراد در سطح شبکه‌ی اجتماعی خود افتاده است، آن‌ها سعی بر آن دارند تا مکالمات معنی دار را در شبکه‌ی اجتماعی خود پررنگ‌تر و از طرف دیگر از شدت اهمیت اعداد و ارقام یک حساب کاربری بکاهند. Instagram، بدون شک، به حفظ اصالت پلتفرم خود نیز فکر می‌کند، و مدیران شرکت طبیعتا راضی نخواهند شد یک کپی برداری واضح از توییتر صورت بگیرد، علاوه بر آن فضای تویتر مکالمه محور بوده و تغییرات صورت گرفته متناسب با این شبکه‌ی اجتماعی است ولی ما این را به خوبی می‌دانیم که اینستاگرام فضایی کاملا متفاوت نسبت به توییتر خواهد داشت پس به این ترتیب تغییر در سطح اینستاگرام حتمی ولی در عین حال ظاهری منحصر به فرد خواهد داشت، این نتیجه گیری حتی از اقدامات جدید این شرکت در جهت حذف فالور‌ها، کامنت‌ها و لایک‌های تقلبی از سطح اینستاگرام نیز مشهود است.

در این طراحی جدید دکمه‌های “دنبال کردن” (Follow)  و “ارسال پیام” (Message) کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و شما می‌توانید فالور‌های مشترک خود را هنگامی که روی صفحه‌ی دنبال کردن کاربری ضربه بزنید، مشاهده کنید. نمایش پست‌ها به صورت شبکه شبکه، پست‌ها و آیکون برچسب روی عکس‌ها در حال حاضر شامل حال تغییرات جدید نخواهند شد و به شکل سابق خود باقی خواهند ماند، ولی به نظر می‌رسد که بخش  IGTV ممکن است برگه جداگانه و مخصوص به خود را دریافت کند. برای حساب‌های کاری، یک برگه فروشگاه به وجود خواهد آمد و علاوه بر آن دکمه‌های جدیدی مانند “جهت‌ها” (Directions)، “تماس” (Call) و “شروع سفارش” (Start Order) نیز به صفحه‌ی حساب کاربری افراد اضافه خواهد شد.

Instagram می‌گوید که در حال حاضر بر روی این تغییرات کار می‌کند و در حال بهبود بخشیدن به نحوه‌ی عملکرد آن‌ها است. آن‌ها همچنین اعلام داشتند که در طی چند هفته آینده، ترکیبات مختلفی را در مراحل دیگر مورد آزمایش قرار خواهند داد. این شرکت می‌گوید این آزمایشات را بر اساس بازخورد کاربران تغییر و بهبود می‌دهد، بنابراین اگر شما کاملا با داشتن برگه جداگانه‌ای برای بخش IGTV مخالف هستید، بهتر است که آن‌ها را از دیدگاه و نظر خود آگاه کنید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید