نمونه‌های جدید گوشی آنر ۱۰ در راه است - تکفارس 
نمونه‌های جدید گوشی آنر ۱۰ در راه است - تکفارس 

نمونه‌های جدید گوشی آنر ۱۰ در راه است

سید محمد معلمی
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - 20:30
نمونه‌های جدید گوشی آنر ۱۰ در راه است - تکفارس 

بر اساس اسناد به دست آمده، چندین نمونه جدید از گوشی آنر ۱۰ احتمالاً به زودی معرفی خواهد شد.

تعدادی پتنت جدید اخیراً توسط شرکت مادر آنر یعنی هوآوی منتشر شده است. نام برخی گوشی‌هایی که تا کنون به تأیید رسیده است، آنر C خواهد بود. ضمن اینکه گفته می‌شود ممکن است نام‌های دیگری نیز به چشم بخورد.

اگر بخواهیم با جزئیات بیشتری صحبت کنیم، باید بگوییم که نمونه‌های جدیدتری از آنر ۱۰ را در همایشی که قرار است فردا برگزار شود، مشاهده خواهیم کرد.

کمپانی آنر برنامه‌ریزی کرده تا در تاریخ ۲۱ نوامبر سال جاری میلادی کنفرانس مطبوعاتی در شهر بیجینگ چین برگزار کند که بر اساس اطلاعات قبلی، قرار است در این همایش از گوشی‌های جدیدی رونمایی گردد.

اسامی جدیدی که تا کنون به گوش ما خورده‌اند عبارتند از: ۱۰N، ۲۰N، ۳۰N، ۴۰N و ۵۰N به علاوه، ۲۰C، ۳۰C و ۵۰C. با این حساب، فردا شاهد رونمایی از دو سری گوشی‌های آنر خواهیم بود.

آیا این گوشی‌ها مقرون به صرفه خواهند بود؟ ناگزیر هستیم که به این سؤال پاسخ مثبت بدهیم زیرا آنر کمپانی است که گوشی‌های ارزان‌قیمت تولید می‌کند. در واقع استراتژی این‌گونه است که هوآوی نسخه گرانتر یک مدل را می‌سازد و سپس به بازار می‌آورد و در مرحله بعد که بعضاً تا یک سال هم به طول می‌انجامد، زمانی که قیمت تکنولوژی جدید کاهش یافت، آنر وارد گود می‌شود و نسخه ارزانتر آن دستگاه را تولید می‌کند.

در حال حاضر ما انتظار معرفی نمونه‌های جدیدتر آنر ۱۰ را می‌کشیم. این نکته را نیز نباید از یاد ببریم که ورژن های فعلی این دستگاه دارای تکنولوژی هوش مصنوعی دوربین هستند، صفحه نمایش فوق‌العاده‌ای دارند و تکنولوژی تشخیص چهره بینظیری در آنها به چشم می‌خورد. به همین دلیل اکثر سایت‌های تحلیلی به آنر ۱۰، به خاطر امکانات و عملکرد فوق‌العاده‌اش ۵ ستاره داده‌اند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید