معرفی تلفن همراه گیمینگ Nubia Red Magic Mars در هفته آینده - تکفارس 
معرفی تلفن همراه گیمینگ Nubia Red Magic Mars در هفته آینده - تکفارس 

معرفی تلفن همراه گیمینگ Nubia Red Magic Mars در هفته آینده

امیر محمد مریخی
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - 08:30
معرفی تلفن همراه گیمینگ Nubia Red Magic Mars در هفته آینده - تکفارس 

تاریخ رونمایی از گوشی گیمینگ Nubia Red Magic Mars مشخص شد. یک تصویر با تم فیلم حاشیه اقیانوس آرام، نام مارس را برای دومین تلفن هوشمند مخصوص بازی نوبیا تایید و تاریخ ۲۸ نوامبر یعنی چهارشنبه هفته آینده را به عنوان روز بزرگ مشخص کرد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این تلفن همراه نداریم. تنها اخبار رسمی حاکی از آن هستند که این گوشی دارای ۱۰ گیگ رم و صفحه لمسی چهار بعدی خواهد بود. همچنین شایعات به این مطلب نزدیک بودند که این تلفن بر روی گوشه‌های خود دارای دکمه خواهد بود، در این صورت باید شاهد یک تجربه بسیار نزدیک به گیم‌پد باشیم.

چندین بنچمارک از Geekbench و AnTuTu به تازگی منتشر شدند که بعضی تغیرات و ویژگی‌های این تلفن قدرتمند را نشان می‌دادند. تراشه گوشی به اسنپدراگون ۸۴۵ ارتقا یافته تا با آخرین تلفن‌های گیمینگ شرکت‌های Razer، شیائومی و ایسوس برابری کند. به خاطر داشته باشید که Nubia Red Magic اصلی با تراشه ۸۳۵ عرضه شد.

به هر حال تلفنی که تست Geekbench بر روی آن اجرا شده ۶ گیگ رم داشته در حالی که تست AnTuTu بر روی تلفنی با ۸ گیگ رم اجرا شده است. لازم به ذکر است که نسخه ۱۰ گیگی در این میان مشاهده نشد. این تلفن دارای یک صفحه نمایش عریض با رزولوشن ۲۱۶۰*۱۰۸۰ و بدون ناچ است تا یک تجربه عالی گیمینگ در اختیارتان قرار دهد.

همچنین تست Geekbench نشان داد که این گوشی از اندروید ۹٫۰ استفاده می‌کند. این همیشه باعث خوشحالی است که تلفن‌های جدید با اخرین نسخه اندروید منشتر می‌شوند.

برخی شایعات نیز که به تازگی در مورد این تلفن منشتر شدند بر این مبنی بودند که این دستگاه از یک خنک کننده دوگانه، (چیزی مثل فن دوم در تلفن Rug ایسوس) استفاده خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید