نرم‌افزار Adobe Photoshop Elements 2019 در استور مایکروسافت - تکفارس 
نرم‌افزار Adobe Photoshop Elements 2019 در استور مایکروسافت - تکفارس 

نرم‌افزار Adobe Photoshop Elements 2019 در استور مایکروسافت

سید محمد معلمی
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - 19:30
نرم‌افزار Adobe Photoshop Elements 2019 در استور مایکروسافت - تکفارس 

بیش از دو سال است که مایکروسافت شروع کرده تا با استفاده از استراتژی Desktop Bridge نرم‌افزارها را برای ویندوز ۱۰ تأیید کند که البته این روش قبلاً Project Centennial نام داشت. از آن زمان تا کنون، اسامی بزرگی مانند اسپاتیفای، Slack و Evernote توانسته‌اند نرم‌افزارهای خود را به استور ویندوز ۱۰ بیاورند. در واقع، مایکروسافت گزارش داده که از ماه می سال ۲۰۱۷ بیش از ۱۰۰۰ نرم‌افزار وارد استور جدیدترین سیستم عامل رایانه‌ها شده‌اند.

دیگر اسم بزرگی که به چشم می‌خورد، Adobe می‌باشد که توانسته چند ورژن جدید نرم‌افزار Photoshop Elements را وارد فروشگاه ویندوز ۱۰ نماید. این اتفاق از سال ۲۰۱۶ و با ورود نسخه ۱۵ آغاز شد. در حالی که به صورت سنتی، نسخه فعال این نرم‌افزار تنها در دو دستگاه پشتیبانی می‌شوند ولی ورژن موجود در استور مایکروسافت را می‌توان حداقل در ۱۰ دستگاه مورد استفاده قرار داد که مطمئناً نسبت به دو شیوه قبلی ارزش بالایی دارد.

اگر شما علاقه بسیاری دارید تا از جدیدترین نسخه این نرم‌افزار استفاده کنید، شاید روز شانس شما فرا رسیده باشد زیرا Adobe امروز ورژن ۲۰۱۹ اپلیکیشن Photoshop Elements وارد فروشگاه ویندوز ۱۰  کرده است.

از جدیدترین ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • هوم‌اسکرین جدید
  • ویژگی‌های Auto Creation جدید
  • کلاژهای مخصوص به تصاویر بازطراحی شده
  • راهنمایی‌های بیشتر هنگام ویرایش تصاویر
  • امکان نوشتن یادداشت
  • ساخت متون چند تصویری
  • افزوده شدن قسمت تبدیل تصویر به طراحی
  • امکان جلا دادن تصاویر دارای متن و حاشیه
  • نصب سریع‌تر و اجرای بهتر برنامه

شرکت Adobe ویژگی‌های ذکر شده را با جزئیات بیشتر در وبلاگ خود معرفی کرده است.

قیمت در نظر گرفته شده برای نرم‌افزار Adobe Photoshop Elements 2019 حدود ۹۹٫۹۹ دلار می‌باشد که Windows Central برای ۲۲ روز آتی آن را با تخفیف، حدود ۷۹٫۹۹ ارائه کرده است. البته این مقدار تخفیف در حال حاضر نه در استور ویندوز ۱۰ وجود دارد و نه در سایت رسمی Adobe بنابراین می‌توان اینگونه نتیجه‌گیری کرد که این کاهش قیمت محدود به یک منطقه و یا کشور خاصی است.

مطمئناً اگر نتوانسته‌اید این نرم‌افزار را با تخفیف ارائه شده خریداری کنید، همیشه فرصت خرید با قیمت کمتر خواهد بود؛ درست مانند اتفاقی که در کمپین سال گذشته مایکروسافت اتفاق افتاد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید