برگزاری همایش بعدی HMD گلوبال در ۵ دسامبر - تکفارس 
برگزاری همایش بعدی HMD گلوبال در ۵ دسامبر - تکفارس 

برگزاری همایش بعدی HMD گلوبال در ۵ دسامبر

سید محمد معلمی
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - 22:00
برگزاری همایش بعدی HMD گلوبال در ۵ دسامبر - تکفارس 

HMD گلوبال که برند نوکیا را در اختیار دارد و محصولات این کمپانی را تولید می‌کند، قرار است اوایل ماه آتی میلادی همایش دیگری را برگزار نماید.

ژوهو سارویکاس، مدیر تولید HMD گلوبال در توییتر خود، این خبر را با عبارت Expect More (بیشتر انتظار داشته باشید)، اعلام کرد.

در این توییت همچنین تصاویری از یک گوشی ناشناخته نیز به چشم می‌خورد. اگرچه نمی‌توانیم به راحتی جزئیاتی از این عکس‌ها متوجه شویم ولی به نظر می‌رسد در بالای صفحه نمایش یک ناچ وجود خواهد داشت و احتمالاً این دستگاه در دو رنگ تولید خواهد شد.

بد نیست اشاره کنیم که اخیراً شایعات زیادی پیرامون چند گوشی جدید از نوکیا در حال دست به دست شدن هستند که ممکن است در آینده‌ای نزدیک معرفی شوند. شاخص‌ترین این گوشی‌ها نوکیا ایکس ۷ (X7) می‌باشد که (بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط وب‌سایت Geekbench در  ماه گذشته)، شاید در بازار کشورهای غربی آن را نوکیا ۷٫۱ پلاس خواهیم نامید. البته نوکیا ۸٫۱ هم ماه قبل در سایت مذکور مشاهده شده بود. انتظار می‌رود این دو دستگاه با پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ روانه بازار شوند.

رندرهایی از نوکیا ۹ که به خاطر وجود ۵ لنز در دوربین اصلی پیش از معرفی به محبوبیت زیادی رسیده، در اوایل ماه جاری میلادی مشاهده شده است هرچند این تصاویر نمایشگر دارای ناچ را نشان نمی‌دهند بنابراین این‌گونه نتیجه‌گیری می‌شود که قرار نیست ماه آتی از این دستگاه رونمایی گردد.

در پایان اشاره کنیم، تنها اطلاعات موجود این است که در تاریخ ۵ دسامبر، شرکت HMD گلوبال می‌خواهد یک همایش برگزار کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید