استفاده از پردازنده هلیو P70 در سری U گوشی‌های شرکت Realme - تکفارس 
استفاده از پردازنده هلیو P70 در سری U گوشی‌های شرکت Realme - تکفارس 

استفاده از پردازنده هلیو P70 در سری U گوشی‌های شرکت Realme

سید محمد معلمی
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - 23:30
استفاده از پردازنده هلیو P70 در سری U گوشی‌های شرکت Realme - تکفارس 

بلافاصله پس از معرفی تراشه‌های هلیو P70 توسط کمپانی مدیا تک، شرکت تولیدکننده گوشی‌های Realme از طریق توییتر گزارش داد اولین کسی خواهد بود که تلفن‌های همراه دارای این پردازنده را روانه بازار خواهد کرد.

امروز Realme به صورت رسمی تأیید کرد که سری U گوشی‌های خود، از پردازنده هلیو P70 بهره خواهند برد. البته شرکت چینی جزئیات بیشتری در مورد قیمت، زمان عرضه و مشخصات فنی این دستگاه منتشر نکرده است.

سری U، سومین خط تولید کمپانی Realme پس از سری‌های ایکس (X که به جای آن عدد قرار می‌گرفت) و C خواهد بود.

اخیراً گزارش‌هایی منتشر شده است که مدعی هستند سری U شرکت Realme، دوربین‌های سلفی را در بالای صفحه نمایش قرار خواهند داد تا بتوانند مشتریان هندی را جذب خود نمایند.

تراشه هلیو P70 ادامه‌دهنده راه پردازنده هلیو P60 می‌باشد که در گوشی‌های میان‌رده به کار می‌رود. آنطور که شرکت مدیا تک گزارش می‌دهد، محصولات جدیدش نسبت به مدل قبلی ۱۳ درصد عملکرد بهتری خواهند داشت. لازم به ذکر است که این تراشه به وسیله فرآیند ۱۲ نانومتری تولید شده و دارای قطعه پردازشگر هوش مصنوعی یا API می‌باشد که سبب می‌شود فعالیت‌های مربوط به هوش مصنوعی انجام گیرند.

Realme که زیرمجموعه دیگر کمپانی چینی یعنی اوپو (Oppo) است، توانسته در بازار کشور هند موفقیت‌های زیادی کسب کند زیرا قیمت‌های محصولاتش به شدت رقابتی هستند. با این وجود باید دید آیا گوشی‌های دارای پردازنده هلیو P70 نیز قیمت مناسبی خواهند داشت یا خیر.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید