به کارگیری الکسا در تلفن های قدیمی - تکفارس 
به کارگیری الکسا در تلفن های قدیمی - تکفارس 

به کارگیری الکسا در تلفن های قدیمی

پوریا اسدی
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - 15:30
به کارگیری الکسا در تلفن های قدیمی - تکفارس 

بین مدل‌های رسمی ساخته شده توسط آمازون، گوگل و اپل و تعداد روزافزون دستگاه‌های شخص ثالث، کمبود اسپیکر‌های هوشمند در سال ۲۰۱۸ وجود ندارد. اگر شما یک شرکت آماده‌ی ورود به این بازار شلوغ هستید، بهتر است چیزی تازه را به میدان بیاورید و  اگر شما شرکت Grain Design مستقر در لس آنجلس هستید، چیزی قدیمی را به نمایش بگذارید.

با توجه به این پیام ، Grain طیف وسیعی از “Alexaphones” را ایجاد کرده و  تلفن‌های اوایل قرن بیستم را با دستیار هوشمند الکسا ادغام نموده است. در حالی که آنها دیگر به عنوان تلفن عمل نمی‌کنند، این یک روش عالی برای بازنویسی برخی طرح‌های زیبا از گذشته است.

ریچارد ویتنی، مدیر عامل شرکت Grain Design، به Digital Trends گفت:

Alexaphone ترکیبی بین گوشی‌های زیبا، با معماری گذشته و رابط صدای کنونی است. ما سبک و ظاهر تلفن‌های قدیمی را دوست داریم و می‌خواهیم به آنها زندگی جدیدی ببخشیم، در حالی که همزمان تکنولوژی مدرن را تغییر می‌دهیم تا محافظت بیشتری را برای کاربر ایجاد کند.

ویتنی گفت که روند ساختن یک Alexaphone با تغییر تلفن‌های قدیمی آغاز می‌شود. آنها به طور خاص به دنبال مدل‌های غیر کارا با وضعیت بد هستند، به طوری که دنیای عتیقه فروشی زیبا را نابود نکنند.

ویتنی ادامه داد:

هنگامی که آنها را دریافت می‌کنیم، حجم زیادی از کار از جکله ترمیم، پرداخت، رنگ آمیزی و تمیز کردن خاک‌ها را انجام می‌دهیم. یکی دیگر از کارهای بزرگ این است که بدانید چگونه قطعات الکترونیکی مورد نیاز را جای دهید، در حالی که بسیاری از قطعات مکانیکی و اصلی دست نخورده باقی بماند. تا کنون، ما توانستیم سوئیچ‌های اصلی، شماره گیر‌های چرخشی و گوشی‌ها را تعمیر کنیم، بنابراین شما صدای گوشی را همانطور که برای اولین بار ساخته شده، احساس می‌کنید. یک قطعه خارجی که ما مجبور به استفاده از آن بودیم، جک کمکی ۱/۸ اینچی است، اما ما آن را به بهترین نحو ممکن پنهان می‌کنیم.

گذشته از جذابیت و جلوه بصری این قطعه‌ها، بازخوانی خوشایند دیگر نیز شامل بازگرداندن آگاهانه کاربران به دنیایی با حریم خصوصی بیشتر است، زیرا باید توجه داشت که اسپیکرهای هوشمند به طور دائم درحال گوش دادن هستند. با توجه به این موضوع، میکروفن‌های Alexaphone از لحاظ فیزیکی قطع می‌شوند مگر اینکه گوشی را بردارید.

تا کنون، Grain Design سه مدل، از جمله Regent دهه‌ی ۱۹۵۰، Metropolis و Art Deco Avignon Curvaceous دهه‌ی ۱۹۲۰ را ساخته است. هر سه با قیمت ۱۵۰۰ دلاری فروخته شده‌اند.

ویتنی گفت:

 [در حال حاضر] سه Alexaphones اولیه فروخته شده است، اما اگر شما علاقه‌مند هستید، باید آنها رزرو نمایید تا بتوانید به تلفن‌های بعدیدسترسی داشته باشید. این تلفن‌ها احتمالا تا قبل از تعطیلات برای فروش در سایت پیش از فروش فهرست خواهند شد. در غیر این صورت، شما [می توانید] ثبت نام کنید تا از طریق ایمیل مطلع شوید یا اینستاگرام مارا دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید