Razer2 قرار است به طور انحصاری در این جمعه معرفی شود - تکفارس 
Razer2 قرار است به طور انحصاری در این جمعه معرفی شود - تکفارس 

Razer2 قرار است به طور انحصاری در این جمعه معرفی شود

حسین چوبین
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - 09:00
Razer2 قرار است به طور انحصاری در این جمعه معرفی شود - تکفارس 

شرکت AT&T اعلام کرد که این گوشی تنها نماینده آمریکایی است که به طور انحصاری گوشی گیمینگ یا مخصوص بازی تولید می‌کند. این گوشی از روز جمعه این هفته در فروشگاه های AT&A و همچنین برخی فروشگاه های آنلاین موجود می‌باشد.

شرکتAT&T برنامه‌ی خاصی را برای فروش این محصول آماده کرده است که بوسیله این طرح می‌توانید این گوشی را با شرایط بهتر و قیمتی مناسب تر تهیه کنید. برنامه‌ی عملیاتی این شرکت فروش ویژه این گوشی به صورت اقساط است؛ بدین صورت که شما به صورت ماهیانه باید مبلغ ۲۶٫۶۷ دلار را پرداخت کنید و این پرداخت تا ۳۰ ماه ادامه دارد. این در صورتی است که همین گوشی توسط شرکت سازنده یعنی Razer با قیمت ۸۰۰ دلار برای فروش قرار گرفته است. اما اگر قصد خرید این گوشی را دارید بهتر است این گوشی را از AT&A تهیه کنید؛ چرا که قیمت این گوشی باتوجه به زمان پرداخت بلند مدت آن بسیار کم است و در واقع شما فقط ۸۰۰٫۱ دلار بابت این گوشی در طی ۳۰ ماه پرداخت خواهید کرد.

توجه داشته باشید که این گوشی به غیر از شرکت سازنده فقط توسط شرکت AT&A ارائه می‌شود. از جمله مهم ترین دفاتر و فروشگاه های این شرکت در شهر های سیاتل، سانفرانسیسکو، شیکاگو و بوستون هستند. برخی از این فروشگاه ها انحصارا درزمینه بازی فعال‌اند و به همین دلیل ممکن است دارای شرایط ویژه‌ای برای فروش باشند و بتوانید با قیمتی مناسب تر از شرکت تولید کننده این گوشی را تهیه کنید.

برای خرید این گوشی می‌توانید به وبسایت و یا فروشگاه های AT&A مراجعه کنید. اما به غیر از این فروشگاه راه های دیگری هم برای تهیه این گوشی دارید و می‌توانید با بررسی شرایط خود هر کدام از این راه ها را انتخاب کنید.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.